Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Hey

da har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots.

 

eurovent1.gameservers.com

4498

pass : keke

 

btw:

Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah :D

 

send pm eller kom på vt  så skal jeg se hva vi kan få til :)

eller #norge.tf2 @ IRC:)

 

Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc :)

 

Satser på lørdag klokka 20.00

9539038[/snapback]

 

jeg kan nokk spille et par timer i helga:D kommer på serveren din jeg:D hvilken maps kjører du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten...

 

Noen som vet hvordan 'critical hit' og slikt fungerer? Noen ganger får jeg sinnsykt mange critical hits på en fiende, mens andre ganger får jeg en eller to (eller ingen) uten at jeg spiller så forskjellig. Synes ikke det virker helt konsistent med hvor bra jeg faktisk skyter...

 

Og hva avgjør når en får elektriske raketter/skudd? Disse er jo ekstremt kraftige!

Lenke til kommentar
Hey

da har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots.

 

eurovent1.gameservers.com

4498

pass : keke

 

btw:

Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah :D

 

send pm eller kom på vt  så skal jeg se hva vi kan få til :)

eller #norge.tf2 @ IRC:)

 

Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc :)

 

Satser på lørdag klokka 20.00

9539038[/snapback]

 

 

Count me in.

Lenke til kommentar
Forresten...

 

Noen som vet hvordan 'critical hit' og slikt fungerer? Noen ganger får jeg sinnsykt mange critical hits på en fiende, mens andre ganger får jeg en eller to (eller ingen) uten at jeg spiller så forskjellig. Synes ikke det virker helt konsistent med hvor bra jeg faktisk skyter...

 

Og hva avgjør når en får elektriske raketter/skudd? Disse er jo ekstremt kraftige!

9539857[/snapback]

 

[Dette er ren gjetning]

Men etter det jeg har observert så er det treff i ryggen og hodet som er critical hits... Det må nesten være noe mer og, siden jeg til tider som heavy får sånn 10+ criticals på sekundet. Men i alle fall, rygg og hodet. :hmm:

Lenke til kommentar

Du får oftere Critical Hits når du får 'momentum', altså jo bedre du spiller jo mer critical hits. Det vil si om du får en god killingstreak og overlever en god stund vil du oftere få critical hits. Dette er noe valve la inn fordi de viste at folk likte og få helt syke killingstreaks.

Når du hører den elektriske lyden når du skyter/slår vil det si at skuddet har blitt forvandlet til critical hit

Du kan høre mer om det i dev commentary.

Endret av nih-
Lenke til kommentar
Satan, heavy og en doktor gjør MYE ugang, satan. Beste måten å ta de på er enten med sniper (doktor) eller spy og ta heavy dude, da er det null problem å ta doktorjævelen.

9541360[/snapback]

 

Tja, spiller nestne utelukkende som Soldier, er vanligvis ikke noe problem å levere et par saftige payloads i fjeset på doktor'n, da er ikke Heavy'n like høy i hatten lenger.

Lenke til kommentar

Det som er tingen med heavy og medic kombo, er at heavyen må balansere hvor mye han skal fungere som "tank". Når det kommer raketter og særlig granater mot deg, så risikerer du at de skader medicen om han ikke er rask til å komme seg ut av veien, samtidig får medicen mye raskere übercharge om du faktisk tar litt skade som han må heale opp. Spilte masse med en kar fra vår nystartede klan i går, og daamn med litt ordentlig teamplay kan man omtrent ta over capture points som duo.

Lenke til kommentar
Du får oftere Critical Hits når du får 'momentum', altså jo bedre du spiller jo mer critical hits. Det vil si om du får en god killingstreak og overlever en god stund vil du oftere få critical hits. Dette er noe valve la inn fordi de viste at folk likte og få helt syke killingstreaks.

Når du hører den  elektriske lyden når du skyter/slår vil det si at skuddet har blitt forvandlet til critical hit

Du kan høre mer om det i dev commentary.

9540548[/snapback]

 

Det med "critical momentum" forklarer endel ja, noen ganger regner det me criticals...

 

Men hva avgjør om skuddet er omgjort til en critical...er dette helt random, eller er det noen måte å vite når de kommer. Får av og til slike elektriske raketter uten å ha spilt bra (f.eks bare springe rundt på egen server å se på et brett)

 

 

Satan, heavy og en doktor gjør MYE ugang, satan. Beste måten å ta de på er enten med sniper (doktor) eller spy og ta heavy dude, da er det null problem å ta doktorjævelen.

9541360[/snapback]

 

 

Personlig så synest jeg ofte det er lettest som sniper å ta heavyen ut med et 100% ladet headshot, da han beveger seg sakte mens doktorene somregel hopper rundt som en kåt kanin ;)

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Som både sniper og spy lønner det seg vel egentlig å ta ut heavyen først, ettersom det er snakk om 1x headshot eller 1x backstab. Etter han er død blir medicen ofte forfjamset og lett å drepe, istedenfor å ha igjen en heavy som står med minigun spinnende, og snur seg mot deg siden medicen forsvant. Jeg ler alltid når jeg spiller engineer dog, med spies som backstabber deg mens du mekker på turreten din uten å sappe den først. :p hører bare "pip pip" og maskingevær plaffing så er han død.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...