Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)

Anbefalte innlegg

Start opp steam og kjøp 'The Orange Box', og du vil få muligheten til å være med å betateste TF2 fra og med mandag :dribble: Pakken koster bare $45, så der er vel ikke snakk om at en har noe valg...

Totalt sparer man $84,80 sammenlignet med innkjøpsprisen på alt denne pakken inneholder!

Dette blir morro! See you there!

[Edit: Endret tittelen til noe mer passende]

Endret av Toxin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvordan er det med de som har Half-Life 2, episode 1 etc fra før?

9478264[/snapback]

Du kan gi bort hl2 og episode 1 i gave, hvis du har de på steam kontoen din fra før av. Det spiller ingen rolle om du kjøper over steam eller butikk, du kan gi bort hl2 og episode 1 uansett (les mer her).

Du sparer uansett penger, Team Fortress 2 koster 30 dollar, portal koster 20 dollar og hl2 episode 2 koster 30 dollar. Forhåndsbestiller du nå, betaler du 45 dollar. Hvis du bare har lyst på hl2 episode 2 og team fortress 2 sparer du fortsatt 15 dollar. 45 * 6 = 270kr

Lenke til kommentar
Men jeg ser ikke helt grunnen til å bruke mer penger en nødvendig?  :ohmy:

Jeg har ikke allverdens penger heller....

9479272[/snapback]

episode 2 og teamfortress 2 koster 30 dollar hver, dvs 60 dollar tilsammen. Orange box for du for 45 dollar og det inkluderer portal (verdt 20 dollar) også. Du kan sikkert kjøpe team fortress 2 og half life 2 episode 2 senere, men jeg tror ikke prisen synker under 30 dollar med det første.

Lenke til kommentar

Når du får alt dette for 255,- NOK så er det ingen grunn til å klage, det kommer nok aldri til å bli billigere enn dette. Personlig så tror jeg de bare kaster med hl2 for å gjøre pakken enda mer attraktiv, og dermed få flere hekta.

Det finnes liksom ingen unnskyldninger for å ikke kjøpe denne pakken :p

Lenke til kommentar
To bring gamers up to date with the Half-Life 2 universe, The Orange Box also includes Half-Life 2, the best-selling and highest-rated action game series of all time, and the episodic debut Half-Life® 2: Episode One.

Skal bestille nå, var jo veldig billig dette!

EDIT: Bestilt! :)

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...