Orcuz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hey. Sitter på jobben og leker med netsend funskjonen i windows også kom jeg på at man kan jo restarte pcer via denne. Samme som blaster brukte... Husker noen hvordan man gjør dette? Trodde det var noe alla "net send 10.7.110.10 shutdown -s -t 10 -c" men da får bare personen opp en melding på skjermen med "shutdown -s -t 10 -c" Noen tips? Lyst på litt morro... hehe Endret 12. september 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hey. Sitter på jobben og leker med netsend funskjonen i windows også kom jeg på at man kan jo restarte pcer via denne. Samme som blaster brukte... Husker noen hvordan man gjør dette? Trodde det var noe alla "net send 10.7.110.10 shutdown -s -t 10 -c" men da får bare personen opp en melding på skjermen med "shutdown -s -t 10 -c" Noen tips? Lyst på litt morro... hehe 9478037[/snapback] Net send sender bare en melding til alle maskinene eller enkeltmaskiner som er tilkoblet ditt domene. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Husker jeg hadde det morsomt med dette på lan når vi brukte win 98/2000. Er ikke sikker, men tror dette er en funksjon du må slå på for å virke på win XP+ Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Vi bruker 2000 på jobben =D men husker ikke hvordan Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skriv "Shutdown" i cmd. Da får du opp en liste over all info. shutdown -m //datamskinnavn -s vil slå av datamskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå