royend Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nå som det blir et krav om en digital TV-tuner for å motta signalene i det digitale bakkenettet, søker jeg etter flatskjermer (LCD) som har en slik tuner integrert. Så langt har jeg kun funnet en TV som har dette: Sony KDL-40W2000 Tror det ville være flott om vi kunne arbeidet frem en oversikt over de TVene som kommer med integrert digital tv-tuner, slik at det vil bli lettere å sammenligne disse. Noen som har andre linker? Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nå som det blir et krav om en digital TV-tuner for å motta signalene i det digitale bakkenettet, søker jeg etter flatskjermer (LCD) som har en slik tuner integrert. Så langt har jeg kun funnet en TV som har dette: Sony KDL-40W2000 9478027[/snapback] dette er feil, tuneren i denne kan kun ta ned mpeg2 signaler, oppfølgeren derimot https://prisguiden.no/product.php?productId=80034 skal fungere med bakkenettet. samme for den dyrere x3000 serien. Loewe og B&O har visstnok også hatt tv'er som kan være kompatible med bakkenettet tilgjengelig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå