Ratatos Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, Eg er veldig avhengig av java, og bruker det ofte til jobben. Eg får opp ein melding av at java er disabled av windows, og av og til kjem det opp ein melding om at nettleseren min ikkje støtter java. Windowsen min er oppdatert, og eg har Windows Vista Home Premium. Noken idear? Takk for hjelp på forhand Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har du installert en java virituell maskin? Har java virket før i dette oppsettet eller er det et nytt oppsett? Hvilken nettleser bruker du? Har du prøvd alternativer som f.eks Opera eller Firefox? Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ja, det har fungert før. Eg har reinstallert Java, men får samme problem. Eg bruker IE 7, og nei eg har ikkje prøvd Opera eller Firefox. Eg vil helst fikse problemet i IE. Lenke til kommentar
emva Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) prøv å gå inn på DENNE siden, og klikk på verify instalation. hva blir resultatet ? EDIT: Har du 32bit eller 64 bit? Endret 12. september 2007 av emva Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 @Trådstarter: Dersom Java plutselig er disablet i IE bør det kanskje ringe en bjelle? Ihvertfall når du spør på den måten, da det kan virke som du ikke vet hvordan dette har skjedd. Under "Tools"->"Internet Options"->"Advanced" er det avkryssings-boks for Java. Under "Securtiy-tab" er det en "slider" som ved max.security vil disable Java/scripting og annen "styggedom" som uvørne brukere bør ha slått av ved browsing på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå