UrgeLoL Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Sony Computer Entertainment America announced today that High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition will hit the PlayStation Network on Thursday, September 13th for $9.99. The downloadable poker sim features five styles of poker (Texas Hold'em, Super Hold'em, Billabong, Shanghai, and Tahoe), six-player online play over the PlayStation Network (with open table play and "Sit-n-Go" tournaments), Turbo Mode, and all the leaderboards and statistics your heart desires. Audio chat and 1080p support only sweeten the pot. We spent some time with High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition earlier this summer -- check out our first-look preview for more on the PlayStation 3's first downloadable card game. Kilde Blir morsomt dette når man har kamera koblet til, slik at man kan "lese" motstanderene Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Blir så heftig digg! Poker 4 life:p Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vil det bli spill om penger, eller bare 4 fun? Isåfall, hvordan vil det funke? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Vil tro at det bare blir for fun. Har ikke noe annet i alle fall. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette høres bra ut! Poker kan man aldri få nok av, på godt og vondt. hehe Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vil det bli spill om penger, eller bare 4 fun? Isåfall, hvordan vil det funke? 9477855[/snapback] Jeg tviler sterkt at Sony vil tilate folk og gamble gjennom deres spill maskiner, mest troligt at det blir 4phun. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det blir jo garantert kun for artighetens skyld, ingen penger. Om Sony hadde begynt med gambling tror jeg vi ville hørt endel om det. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det blir jo garantert kun for artighetens skyld, ingen penger. Om Sony hadde begynt med gambling tror jeg vi ville hørt endel om det. 9478512[/snapback] Det er nok 100% sikkert at de ikke blir penger involvert i pokeren som de legger ut som spill på deres konsoll. Det hadde nokk blitt en stor reportasje rundt omkring angående poker spilling med penger involvert på sony's store hit, Playstation 3! dette har jo ikke skjedd så det blir ikke noen penger involvert ^^ Blir morro med poker uansett n_n Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor kan ikke Sony gjøre slik at man kan spill om penger? Sony hadde jo tjent penger på det, det er nå fan ikke Sony sein feil at folk gambler mer enn de burde. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nicket ditt passer så utrolig godt. Kan du se for deg mengden negative presseomtale Sony ville fått om de tillot gambling over PSN? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 10 dollar var jo ikke så gærnt = ) Kanskje kjøpe det etterhvert ^_^ Alltid gøy å slappe av litt med Texas holdem.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Tror det blir slik at avataren din får blingbling (i.e. gullkjeder o.l.) dersom du er en god spiller, og dersom du taper det mister avataren det og ender opp i en tønne uten klær.. Ser for meg at du kan kjøpe nytt blingbling med skikkelige penger, dersom du ikke vinner det, men du kan ikke ribbe andre sine wallets for ekte penger, det er Sony sin jobb.. Nei, bare tuller... Men mener å ha lest at det greiene med at avatarer til dyktige spillerer vinner blingbling, slik at andre kan se du er en dyktig spiller. Endret 12. september 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kommer nok til å gå til innkjøp av dette. Bruker PS3'en svært lite om dagen, bortsett fra til litt Warhawk, så trenger noen flere fine spill. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette bør integreres med Home slik at du kan satse den virtuelle leiligheten din, møbler eller annet "stæsj" som man kan eie Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.ps3center.net/story-903.html Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bare et lite nybegynner spørsmål fra meg. Hvordan bruker jeg US store? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dette blir såå rått! Jeg digger hvordan Sony gjør det, dette er lovende for framtida. Nå begynner endelig de bra spillene å ramle inn ! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har sjekka US store et par ganger i dag allerede. Har ikke dukket opp enda. Men så er det jo veldig tidlig i USA enda da... Venter veldig spent på den her ja .. Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skjønner ikke det, men jeg leser hele tiden: " High Stakes on the Vegas: Strip Poker Edition Blir skuffa hver gang haha :!: Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Haha jeg leste det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå