Cell_v14 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Siden iPhone sine priser har dumpet litt å det er mulig å låse den opp så vil jeg prøve å skaffe en. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en iphone?, å helst en EU adapter/USB docking/lader :!: Er det mulig i det heletatt å skaffe fra Apple.com? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) får ikke kjøpt enda på Apple.no, er vel Telenor/Netcom som skal selge i Norge når den blir sluppet. Den Europeiske versjonen ryktes og ha 3G i tillegg, så det er nok enda litt tid før den kommer. Beste er e-Bay.com Pass deg for uærlige selgere, finnes masse idioter av selgere der ute. Endret 12. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg vil kjøpe en fra USA å bruke EU adapter, så låse den opp^^.. vil ha en fri telefon. Netcom å telenor kan bare glemme det^^.. vil ikke binde meg å betale alt for mye penger.., å vil ha den så fort som mulig^^ Endret 12. september 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er en tråd på www.mac1.no som tar for seg kjøp av iphone via ebay Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ai ai ser ut som applestore å jetcarrier blir løsningen da^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvordan skaffer du deg jetcarrier da? Og hva koster det? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 er ikke helt sikker, men jetcarrier.com er en mellom løsning som gjør sånt at du får en helt egen postadresse i USA. Da kan Iphone'en bli sendt til din egen adressen som er jetcarrier sin (ala bestille fra apple.com) så blir den sendt med fly fra usa til min postadresse i norge. TRUR jeg da^^ Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 UPS er beste og bruke, de er mest utbredt i Norge og koster ikke all verdens (ca. 50 USD?) Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Mener apple selger "brukte" iphoner som har vært feil på men som er fikset nå. skal se om jeg finner den artikkelen som det sto på. til (selfølgelig) en meg god pris :!: Endret 13. september 2007 av heisau Lenke til kommentar
elbogi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Mener apple selger "brukte" iphoner som har vært feil på men som er fikset nå. skal se om jeg finner den artikkelen som det sto på. til (selfølgelig) en meg god pris :!: 9485275[/snapback] Kona mi er i New York "as we speak". Kan hun rusle inn på en AT&T på Broadway og kjøpe en iPhone uten å måtte binde seg på noen måte? Evt. hva med momsfritak i USA? Takknemlig for kjapt svar. Lenke til kommentar
Odin72 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ja, det kan hun gjøre såvidt jeg har skjønt. Ihvertall i en Apple-store. Bindingen til abb kommer ikke før en aktiverer tlf i iTunes. (og det hopper jo vi over på denne siden av dammen) Skal hun være lenge "over there"? Kan hun evt kjøpe med flere tlf? Jeg er i såfall intr. Lenke til kommentar
butare Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kona mi er i New York "as we speak". Kan hun rusle inn på en AT&T på Broadway og kjøpe en iPhone uten å måtte binde seg på noen måte? Evt. hva med momsfritak i USA? Takknemlig for kjapt svar. 9485615[/snapback] Hun kan gå inn på Apple sin butikk på 5th avenue som ikke er langt unna. Telefonkjøp og aktivisering for bruk er 2 forskjellige ting som ikke behøver gjøres samtidig. Når det gjelder momsfritak for turister kan jeg desverre ikke hjelpe. Taxen i New York er vel en del høyere enn andre plasser i US også.. Lenke til kommentar
elbogi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kona mi er i New York "as we speak". Kan hun rusle inn på en AT&T på Broadway og kjøpe en iPhone uten å måtte binde seg på noen måte? Evt. hva med momsfritak i USA? Takknemlig for kjapt svar. 9485615[/snapback] Hun kan gå inn på Apple sin butikk på 5th avenue som ikke er langt unna. Telefonkjøp og aktivisering for bruk er 2 forskjellige ting som ikke behøver gjøres samtidig. Når det gjelder momsfritak for turister kan jeg desverre ikke hjelpe. Taxen i New York er vel en del høyere enn andre plasser i US også.. 9486015[/snapback] Fikk nettopp en MMS av kona med bilde av en lekker 8Gb iPhone til den nette sum av $420 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Gratulerer, da har du absolutt noe ekstra å glede deg til når hun kommer hjem! Forøvrig litt interessant at du nevner at du fikk bildet tilsendt i en *MMS*. ( Ja, jeg bare _måtte_ ) Endret 13. september 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Gratulerer, da har du absolutt noe ekstra å glede deg til når hun kommer hjem! Forøvrig litt interessant at du nevner at du fikk bildet tilsendt i en *MMS*. ( Ja, jeg bare _måtte_ ) 9488813[/snapback] Haha, morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 det er snakk om en stor kunngjøring til tirsdag i London, kanskje det er noe om en europeisk versjon.... Lenke til kommentar
elbogi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Gratulerer, da har du absolutt noe ekstra å glede deg til når hun kommer hjem! Forøvrig litt interessant at du nevner at du fikk bildet tilsendt i en *MMS*. ( Ja, jeg bare _måtte_ ) 9488813[/snapback] Hihi, jeg tenkte det samme når jeg skrev det.. men men da får man heller ta bilder og vise de til de rette vedkommende ved en senere anledning på den lekre 3,5" skjermen :-) Endret 13. september 2007 av elbogi Lenke til kommentar
lazt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) det er snakk om en stor kunngjøring til tirsdag i London, kanskje det er noe om en europeisk versjon.... 9489291[/snapback] Hvor har du lest dette? Glem det, fant det ut: http://www.itavisen.no/sak/396703/Mystisk_Apple-event/ Endret 13. september 2007 av loozet Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg har Iphone selv, men synest egentlig at det bare er noe fjas. Youtube lagger blant annet.. edit: Jeg drog med meg iphonen fra USA når jeg var på ferie, og låste den opp på samme måte som hw.no har i sin guide. Beklager om det er ræva formulert, men jeg bikker meg i senga nå.. zzz Endret 19. september 2007 av Storleer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har kun hatt min iPhone i litt over 1 døgn, men en ting er sikkert og det er at telefonen har et stilig design og er utrolig enkel i bruk. Aldri har epost vært så enkelt å sette opp og det samme med wap-instillingene. Manuelle innstillinger på under 1 minutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå