luckylight Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har WRT54GL plassert inne i et patcheskap og sliter litt med rekkevidden til det trådløse nettverket. Skapet er av metall så jeg er ganske sikker på at det er nok å bare få plassert antennene på ustiden av skapet Jeg har surfet rundt, men er fremdeles usikker på hvilken forlengelseskabel jeg kan bruke. Er det noen som vet? Eventuelt kan jeg jo kjøpe en ny antenne hvor det følger med ekstra ledning. Er det noen som har erfaringer med gode/billige antenner til WRT54GL? Lenke til kommentar
2rgeir Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei jeg tror denne antennen vil kunne fungere som en ekstern antenne til din linksys: Trykk Her Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Hei jeg tror denne antennen vil kunne fungere som en ekstern antenne til din linksys: Trykk Her 9477873[/snapback] Takk for respons Tror jeg tester ut en sånn. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Den passer ikke sånn uten videre, den har RP-SMA antenneplugg. Du skal ha RP-TNC. Feks denne her passer; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300373&view=detailed Eller visst den skal være retningsvirkende, som jo er best visst du ikke MÅ ha en rundtstrålende: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300374 Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Den passer ikke sånn uten videre, den har RP-SMA antenneplugg.Du skal ha RP-TNC. Jepp fandt ut det jeg trenger TNC, heldigvis før jeg bestillte Satser på en retningsvirkende, den fikk best erfaringsomtale Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Men så er jo retningsvirkende (retningsbestemt?) vanskeligere å få god styrke med også da, siden mye av det er rein fininstilling Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Da har jeg bestillt en SMC Directional Home Antenna. Blir spennende å se hvordan den funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå