Arntfinn Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 trenger litt hjelp her; det flimrer så forferdelig i skjermen. begynte for noen dager siden, og det er forferdelig plagsomt. ser nesten ut som degaussen er på hele tiden. og jeg har ikke råd til å kjøpe ny skjerm :wink: Lenke til kommentar
tvika Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Har du sjekket oppdateringsfrekvensen? Kanskje den er endret av en eller annen grunn (driver oppdatering etc.). Sjekk instillingene på skjermkortet ditt. ___ TV Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 har bytta drivere et par ganger, og oppdateringsfrekvensen har alltid stått på 75hz (som er det høyeste) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Prøv skjermen på en annen PC for å finne ut om feilen ligger i PC eller skjerm. skarsk Lenke til kommentar
viranth Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hadde det samme problemet når jeg la mobiltelefonen nær skjermen =) Men det kan være andre elektroniske ting som forstyrrer, så har du satt noe nytt ved skjermen de siste dagene så flytt det vekk. Husk å sjekk at ledninger står ordentlig i og slike ting. Håper du fikser det! =) Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg har flytta PC-en i til et nytt rom, men det er ikke noe nytt rundt den som kan forstyrre. (et piano og en ovn). selve PC-en står et stykke fra skjermen også. får prøve å sette skjermen på denna PC-en som jeg bruker nå. skjermkortet gikk på den andre Lenke til kommentar
Delux Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Kan du si åssen skjerm du har?? :wink: Foresten bor du i MANDAL ??? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 det er en samtron 75/E og jeg bor ikke i mandal :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 På skolen (Ankerskogen vgs) var det en diger trafo i kjelleren under et av mekkerommene. Skermer som sto for nær den bølget og ristet, og var grusomt irriterende. Sjekk om du har noe sånt i nærheten, hvis det endrer eg når du flytter skjermen kan du finne ut hvor det kommer fra. Strømforsyninger, mobilladere og høyttalere for nær skjermen kan føre til slike problemer. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 jeg hadde en bordvifte stående ved siden av min pc som foråsaket samme problem.. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 eneste jeg har rundt skjermen er headsettet mitt og en radiator-ovn som ikke er på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå