Gå til innhold

Tråden om Nokia E90

DArntsen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Nokia E90 rett etter lansering, var fornøyd med telefonen men syntes den ble stor. Jeg solgte den,og prøvde K810, N95 og P1, i håp om å finne en på samme funksjonsnivå. Hele tiden sammenlignet jeg med funksjonaliteten til E90. For å gjøre en historie kort så har jeg nå etter en liten runde med meg selv kjøpt meg E90 igjen, og den skal jeg ha!!

Målet med denne tråden er at vi som bruker E90 til daglig kan dele erfaringer, stille spørsmål og få tips. Tråden er selvfølgelig også åpen for nysgjerrige potensielle brukere av E90.

Her skal det ikke diskuteres pris og leveringstider, slikt finnes det andre tråder til!

Håper på en positiv tone i tråden og ingen spørsmål skal føles for dumme.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde den på Elkjøp på mandag, og den var helt ok.

Stor og fin skjerm, enkelt å skrive meldinger, ok kamera ( kan ikke måle seg opp mot de beste ).

Men nå har jeg N95 og er størfonøyd med den, og kommer ikke til å bytte.

Og trenger ikke å bytte til en ny mobil som er større, er kun 15 år :p

Lenke til kommentar

Som en vanlig mobil er jeg helt enig med deg, at e90 kan bli litt stor. Men mitt største savn når jeg solgte E90 var det gode store gode tastaturet og den brede skjermen. Nå skriver jeg masse mail på den og lange sms. Det blir litt andre bruksområder på denne enn på en vanlig mobil.

Lenke til kommentar

Jeg tittet på denne forrige uke, jeg har ikke tenkt å kjøpe den. Men ble positivt overrasket over den, størrelsen er en ting. Men den virket brukervennlig, enkel og tastaturet og den store skjermen var jo helt knall... Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde en jobb hvor jeg hadde brukt for den, for jeg likte den så veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...