Calle1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Leste artikkelen under på nettavisen nå og det bilde i toppen av teksten er ikke noe jeg har sett i min Warhawkutgave. Derfor lurer jeg på om det er forskjell på nedlastet og kjøpt utgave av spillet? Slik at bildet tilhører butikkutgaven?. Det er jo mange fler enn 32 spillere,også ser det ut som noen litt større skip(moderskip?) innimellom. Link til nettavisen Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Etter hva jeg har lest skal det ikke være noe forskjell på spillet. Bare at det følger med bluetooth HF på retail utgaven.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bildet er jo bare en tidlig skisse. Nedlastet og Blu-ray versjonen ER identiske. Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ok, det er bra. Begynte å lure litt her nå. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Eneste forskjellen er jo at på retail versjonen kan du spille på forskjellig psn accounts uten å måtte vente 24 timer eller no er ikke sikker viss du vil spille det hos en annen kamerat. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 følger også med litt behind the scenes og noen andre videoer på retail, men selve spillet er identisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå