jpsalvesen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Anews link til den artikkelen var interessant. Jeg har nok ikke råd til å kjøpe meg d300, og kanskje egentlig heller ikke noe annet kamera. så jeg satser på kjøpe meg litt god optikk først, og kjøper nytt kamera når D70en begynner å bli "gammel". Høres det bra ut? 9480892[/snapback] Høres bra ut. Gå igjennom testene og sjekk nøye oppløsningen. Og husk å interpolere før du skriver ut Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hva med å satse på stitching av flere bilder? -k Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Hva med å satse på stitching av flere bilder? -k 9485976[/snapback] Det er jo også interessant, kan man gjøre det enkelt i photoshop? Klarer den å stitche bildene uten synelige merker? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html Dette programmet kan gjøre det perfekt hvis bildene er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Reklame, samt noe småsnakk mellom "gamle kjente" er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå