Sveiners Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Skal kjøpe meg tv og trenger litt hjelp. Den skal først og fremst brukes til å se film, men noe bruk av spillkonsoller blir det også. I tillegg vil den være tilkoblet analog kabel-tv (foreløpig i allefall). Til mitt bruk er kanskje plasma best (film)? Har forstått det slik at lcd er best til spillkonsoller, men hvor mye bedre snakker vi om? Følgende krav stiller jeg til tvn: 42" Ikke dyrere enn 16 000,- (men kan godt være billigere...). Jeg synes følgende modeller ser interessante ut: Panasonic TH42PX70E SAMSUNG PS42Q97HDX Noen synspunkter på disse to? Har lest at det kan være problemer med surrelyder på plasmaskjermer, er dette noe å bekymre seg over? På forhånd takk for all respons! Lenke til kommentar
sniK Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ville gått for Panasonic TH42PX70E ettersom dette er en TV som egner seg best til film og har et veldig godt sortnivå. Er også best i test hos Lyd og Bilde. Lenke til kommentar
Sveiners Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ville gått for Panasonic TH42PX70E ettersom dette er en TV som egner seg best til film og har et veldig godt sortnivå. Er også best i test hos Lyd og Bilde. 9478298[/snapback] Takk for tipset! Den ser ut til å passe godt til mitt behov. Nå er det bare å sjekke priser Lenke til kommentar
sniK Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du får den til 17995,- på Elprice. Litt over ditt budsjett, men vel verdt å hive inn to ekstra høvdinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå