Gå til innhold

Valg av minnepinne og ekstern harddisk

Isindil

Anbefalte innlegg

Trenger en minnepinne til skolebruk og en ekstern HDD til det meste annet, og trenger derfor innspill.

Angående minnepinne har jeg sett på Crossfire, Micro og Titanium-seriene fra SanDisk, alle virket greie. Det jeg trenger er en forholdsvis rask pinne som ser mer eller mindre pen ut og tåler en del. Derfor er kanskje Titanium det beste valget? Skal ha 4GB.

Når det kommer til HDD, har jeg vurdert WDs Passport og Elements/Elements Portable-serie. Er det stor forskjell på hastigheten mellom Elements-diskene som snurrer på 7200rpm og har egen strømkabel, og de portable som tar strøm fra USB? Trenger en på 120GB+ om den er portabel, eller rundt 250GB+ om den er en stor, stygg en. Design er fortsatt et rimelig viktig punkt.

Endret av Isindil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske sikker på å kjøpe Titanium 4GB nå, den har nok plass til å flytte det meste frem og tilbake mellom venner og skole. Tror også jeg går for en "ikke-portabel" ekstern harddisk, altså en 3,5" med strømforsyning i tillegg til USB-kabel. WD Elements er vel de som for tiden gir mest plass og kvalitet for pengene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...