Bossmo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Er det noen som har erfaring med bærbar + serato/traktor o.l. Noen sier MAC...andre sverger til PC... Jeg er i tvil... Jeg er vel egentlig ute etter en bærbar som aldri kræsjer Er vel heller ingen fordel å drasse rundt på en med 17" som veier mer enn morra mi... noen tips? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei!Er det noen som har erfaring med bærbar + serato/traktor o.l. Noen sier MAC...andre sverger til PC... Jeg er i tvil... Jeg er vel egentlig ute etter en bærbar som aldri kræsjer Er vel heller ingen fordel å drasse rundt på en med 17" som veier mer enn morra mi... noen tips? 9477191[/snapback] DJ bruk... hva mener du? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 blandt anna kjøre programmer som PC-DJ og slikt, også best da at du har 2 lydkort, ett internt i PCen og ett USB/1394b basert. Den PCen som aldri kræsjer...hmmm...har ikke sett verken PC eller Mac som ikke har trynet.... Men, du trenger noe som er effektivt og om mulig, Dual eller Quad kjerne, jeg annbefaller følgende maskiner: Dell XPS M1730 (straks slippes) Dell Alienware AMD basert. Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 blandt anna kjøre programmer som PC-DJ og slikt, også best da at du har 2 lydkort, ett internt i PCen og ett USB/1394b basert. Den PCen som aldri kræsjer...hmmm...har ikke sett verken PC eller Mac som ikke har trynet.... Men, du trenger noe som er effektivt og om mulig, Dual eller Quad kjerne, jeg annbefaller følgende maskiner: Dell XPS M1730 (straks slippes) Dell Alienware AMD basert. 9477237[/snapback] Lydkort og slikt trenger jeg ikke tenke på... Alt slikt er med i Serato Scratch Live eller Traktor om du vil bruke det... minst mulig skjerm er jo bra... Men tør aldri i verden å kjøpe en helt ny modell som m1730... 100 000 barnesykdommer garantert.. Så vil gjerne ha tips fra noen som har erfaring med kombinasjoner som funker.... Og hvilken PC/Mac som er best til dette formålet... Macbook PRO er for dyrt... Macbook koster jo også pels i forhold til ytelsen du får..kontra en pc...men har hørt at MAC er litt mer stabil... Forklaring: Man bruker vinylplate med innspilt tidskode til å styre mp3'ene dine på pc'en.. Man mixer som om det er vanlig vinyl... Traktor Scratch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå