Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert i meg som kjæreste eller venn?

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Spør her istede for å opprette en ny tråd, for det dreier jeg som samme emne.

En av mine venner er av den kvinnelige sorten. Vi møttes for ett halvår siden og pratet sammen i over en time første gangen vi pratet. Vi har helt like interesser, og jeg syns det er veldig hyggelig å være sammen med henne.

Problemet er, at jeg tror jeg liker henne, og kunne tenkt meg å være mer enn bare venn med henne. Er det noe sannhet i "stuck in the friend-zone?" Burde jeg ha tatt steget for lenge siden? Og jeg er også usikker på om hun liker meg på samme måte... Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør her istede for å opprette en ny tråd, for det dreier jeg som samme emne.

En av mine venner er av den kvinnelige sorten. Vi møttes  for ett halvår siden og pratet sammen i over en time første gangen vi pratet. Vi har helt like interesser, og jeg syns det er veldig hyggelig å være sammen med henne.

Problemet er, at jeg tror jeg liker henne, og kunne tenkt meg å være mer enn bare venn med henne. Er det noe sannhet i "stuck in the friend-zone?" Burde jeg ha tatt steget for lenge siden? Og jeg er også usikker på om hun liker meg på samme måte... Hva bør jeg gjøre?

9474699[/snapback]

Hvis hun liker deg slik som du liker henne finner dere sikkert ut av det på egen hånd, men hvis dere er så gode venner. Vill du da risikere at vennskapet går i vasken pga en liten forelskelse?

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er men tenk litt på det, har vert borti det samme flere ganger selv men valgt vennskap framfor kjerlighet.

Lenke til kommentar
Jepp. The friend zone er virkelig.

Og det skal faktisk en del til for å komme ut av den, og sjangsen er stor for at du bare gjør ting merkelig og ukomfortabelt for henne hvis du plutselig viser interesse.

9477272[/snapback]

Kan bare underskrive på den. Hvis du først er i "The friend zone " vil jeg si det er så godt som umulig å komme ut av den. Men det er jo bare min egen erfaring.

Hvis man ikke har initiert noe innen maks 2-4 uker, da er det spikret. (Det er selvfølgelig STORE variabler her!)

Lenke til kommentar
Kan bare underskrive på den. Hvis du først er i "The friend zone " vil jeg si det er så godt som umulig å komme ut av den. Men det er jo bare min egen erfaring.

Hvis man ikke har initiert noe innen maks 2-4 uker, da er det spikret. (Det er selvfølgelig STORE variabler her!)

STORE.

Jeg ble kjent med en i mars/april, og vi møttes litt nå og da som venner. I sommer møttes vi ganske ofte, og etter noen uker begynte det å utvikle seg fra vennskap til noe mer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp. The friend zone er virkelig.

Og det skal faktisk en del til for å komme ut av den, og sjangsen er stor for at du bare gjør ting merkelig og ukomfortabelt for henne hvis du plutselig viser interesse.

9477272[/snapback]

Hør på det PUA sier her.

Aldri ødelegg vennskap. Det er nok en liten forelskelse du har på gang.

Den går over, MEN det tar tid. Jeg har vært borti samma greia.

Tar det for lang tid, bør du definitivt snakke med henne og evn. t godta det som skjer videre.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...