Gjest -need-for-love- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, Nå har det seg sånn at jeg er sinnsykt forelsket i en jente. Vi er like gamle og går i samme klasse på en videregående skole og vi er begge 18 år. Vi har kjent hverandre i flere år nå, men det er først i det siste at jeg virkelig har fått opp øynene for henne. Det er også nå i det siste at vi har begynt å snakke mye samme, og være litt sammen. I "beruset" tilstand, så tok jeg (alkohol)mot til meg selv, og ringte henne å sa til henne hva jeg følte for henne, at jeg hadde følelser for henne. Svaret jeg fikk var at hun ikke visste hva hun følte tilbake, og at det kom på en måte som et "sjokk" på henne. Dagen etterpå snakka jeg med henne og sa til henne at jeg mente det jeg sa, selv om jeg ikke var ved mine fulle fem, hvis dere forstår. Etter den kvelden så har alt forandret seg liksom, det virker som hun holder mer avstand til meg. Vi snakker fortsatt ilag, men ikke på samme måte som før. Vi har vært sammen etter dette, og det har på ingen måte vært ubehagelig, ettersom vi aldri da har vært alene. Jeg inviterte henne også ut på noe å spise en dag via en tekstmelding, uten at denne ble besvart. Har ikke snakket noe mer om dette. Så jeg lurer på, hva skal jeg gjøre videre nå? Har tenkt å spørre henne om hun har noen følelser for meg, men har liksom aldri funnet anledningen. So, the good people of diskusjon.no...hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du har gjort noe som hun ikke hadde forventet av deg, og det har gjort henne usikker på seg selv og deres forhold til hverandre. Det er ikke så mye du kan gjøre nå. Og for all del: ikke press henne til å snakke om følelsene deres! Gi henne litt tid, og fortsett vennskapet deres til ting er mer sikkert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror ikke du skal gjøre noe mer på den fronten i det hele tatt. Virker som du kun skremmer henne vekk og det burde være tegn nok til at hu ikke føler det samme som deg, eller at hu ikke vet hva hu føler selv. Gi henne tid og være kameraten hennes, ikke mer. Ihvertfall en stund. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jævlig lei situasjon. Alt jeg har å si. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ikke be henne ut over en tekstmld da! spør henne rett ut om hun vil sise middag med deg på fredag å kanskje kino-bowling osv etterpå? svarer hun nei da er hun sikkert ikke interisert i deg på denne måten.... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hun liker deg som en venn. . . Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke vær needy! Bare få henne til å og få øynene opp for deg, uten at du nødvendigvis er mr. smooth med hu. Lenke til kommentar
Gjest -need-for-love- Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei igjen. Jeg syntes selv at forholdet nå har stabilisert seg til å være slik det var før jeg sa det til henne. Jeg har tenkt på å spørre henne om hun faktisk har følelser for meg, eller blir dette en dårlig ide? Har gått kanskje en måned snart sia jeg sa det til henne... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ok, ser ut som ting er på bedringens vei. Syns du skal ta det fortsatt litt med kuli og prøve å skape en passende atmosfære. Prøv å tolk signalene hennes eller be henne ut på et rolig treff (ikke med sms!), f.eks filmkveld hjemme hos en av dere slik at dere blir alene. I løpet av en slik kveld vil dere nok komme i stemning til å prate om en del. Kanskje hun sender ut signaler også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke gå rett ut med følelser, og film er no-no. Hei vil du se film = Hei vil du pule o.l Bare spørr om hu er keen på å ta en kaffe, siden du vil henge med hu i dag men har litt og gjøre senere på dagen. Da får hu ikke så noia for å være med deg i flere timer hvis det blir "awkward". Om kaffen er hjemme hos deg eller på en kaffebar er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei igjen. Jeg syntes selv at forholdet nå har stabilisert seg til å være slik det var før jeg sa det til henne. Jeg har tenkt på å spørre henne om hun faktisk har følelser for meg, eller blir dette en dårlig ide? Har gått kanskje en måned snart sia jeg sa det til henne... 9484326[/snapback] Det ser det dårlig ut for din del... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 I og med at dere har kjent hverandre noen år så ser hun nok på deg som kun en venn ja. Hun holder sikkert litt avstand for at du skal glemme ho, uten at ho sårer deg. Det stabiliserer seg sikkert nå fordi du ikke har nevnt det med ho, og at ho tror dere er på vei til vanlig vennskap igjen.. Er leit med sånne situasjoner, sjansene er små om dem finnes i det hele tatt. Uansett hvor vanskelig det er så tror jeg det beste for deg er at du glemmer henne på den måten og heller fortsette vennskapet dere hadde Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jenter har en sånn unik egenskap å bare se på enkelte gutte som venner og ingenting annet, og aldri ville tenke seg å kysse eller ha sex med nevnte person. Så blir de helt paffe når gutten prøver seg på noe mer. Det er bare en av naturens mysterier. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 I "beruset" tilstand, så tok jeg (alkohol)mot til meg selv, og ringte henne å sa til henne hva jeg følte for henne, at jeg hadde følelser for henne. Ikke gjør det over telefon, enda bedre, ikke si det til henne! Du må bli bedre kjent med henne, altså gjør noe sammen, så kan du lirke deg på henne for å se om du får noen respons som er positiv. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke vær needy! Bare få henne til å og få øynene opp for deg, uten at du nødvendigvis er mr. smooth med hu. Enig. Tror hun lettere kan fatte interesse hvis du trekker deg litt tilbake. Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Samme skjedde meg for noen år siden, bare at hun jeg sa det til hadde kjæreste og sa hun var kjempeforelska i han. Aksepterte det og trakk meg tilbake og ønsket egentlig ikke å være venn lenger heller (orket bare ikke). Det funka visst for hun ble etterhvert veldig pågående, men jeg var ikke så veldig intresert lenger siden hun ikke likte meg når jeg var ute etter henne men kun når jeg tydeligvis ikke var intresert (kanskje litt dumt, men jaja). Så ja, tror det smarteste du kan gjøre er å ikke presse på men prøve å komme over henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå