Gå til innhold

Hva får du i PCMark2002??

AMDguru1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testet den akkurat.. Glemte å slå av noen programmer (mIRC, psrtip ++) så vet ikke hvor bra det gikk, menmen..

cpu: 9800

memory: 11300

hdd: 5600

eller nei...bilder takk, jeg tror deg f**** ikke!

Ikke jeg heller... Jeg antar at han er en av mange som har fått merkelige poengscore i PCmarks. Det er enten det eller så er det en kraftig overdrivelse! :grumpy:

Har så lagt sett en person som ha slått min HDD score(uten gigant-score-bug), men jeg tar ikke PCmarks noe særlig seriøst... SISoft Sandre er mye bedre til cpu/men/hdd testing..

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Testet den akkurat.. Glemte å slå av noen programmer (mIRC, psrtip ++) så vet ikke hvor bra det gikk, menmen..

cpu:         9800

memory:  11300

hdd:         5600

Hva slags cpu er det da liksom? Athlon 128 17,5 Ghz

Og for ikke å glemme PC43000 ramen på cas 0.3

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

cpu: 9800

memory: 11300

hdd: 5600

eller nei...bilder takk, jeg tror deg f**** ikke!

Ikke jeg heller... Jeg antar at han er en av mange som har fått merkelige poengscore i PCmarks. Det er enten det eller så er det en kraftig overdrivelse! :grumpy:

Har så lagt sett en person som ha slått min HDD score(uten gigant-score-bug), men jeg tar ikke PCmarks noe særlig seriøst... SISoft Sandre er mye bedre til cpu/men/hdd testing..

MVH ZemteX

Enten så er det bull, eller så er det akkurat som zemtex sier. Det finnes problemer i PCMark 2002 som gjør at enkelte systemer scorer helt avsindig. En enkelt compare link, så får vi se om det er personen eller programmet som forsøker å lure oss.

-KJ

Her er min score, btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...