Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Et utrolig jobbtilbud?

Nimh

Anbefalte innlegg

Surfet litt på nettet istad, og kom over denne siden http://vg.jobb24.no/advertiseFrameset.asp?...=511%26id=15228

Syntes lønna var svært overraskende høy.

"- Kr.65.000,- til 150.000,- i lønn pr. måned garantert. Fastlønn og provisjon."

Noen med erfaring fra lignende jobber som kan komme med inspill? Er dette normal lønn innenfor denne type arbeid?

Jeg kan heller ikke se noen grunn til at denne jobben krever noen form for utdanning. Ble rett og slett overrasket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok selgerjobber som kan dra inn slike summer i månaden som provisjon, men eg tviler på at dette firmaet er i stand til å kunne levere slike lønninger.

Kikker litt på prisene for 1 års annonsering så er dette frå 1500-4000,-

Til samanlikning tar gulesider.no mellom 2900 til 250.000 for sine produktpakker.

skal du greie ein minimumslønn på 65k i månaden så må 43 nye kunder melde seg kvar månad ( då går alle pengene eks mva til deg) Mest sansynleg er det ein prosentsats på salget som går til lønn. er denne 10% så må du selge 430 nye kunder pr månad for å få 65k brutto, for topplønna så må ein selge mellom 100 til 1000 nye kunder.

Så eg trur nok dette er ikkje så lukrativt som det virker.

Lenke til kommentar
Denne tjenesten er levert av Telefonkatalogen AS og må ikke forveksles med www.telefonkatalogen.no, GuleSider eller andre tjenester levert av Eniro Norge AS.

Må le litt, når firmaet har en slik "disclaimer" i en jobb annonse, så lukter det svidd lang vei. Jobben går tydelig vis ut på å lure tante Olga til å betale for å være oppført i "telefonkatalogen as".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...