Mazeking Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har fått litt dilla på Warhawk, men er lei av maps med alt for mye fly. Hva er deres beste tips på maps med rett scenario for deathmatch? Hadde vært litt artig om det gikk an å disable fly, eller begrense antallet dratisk på enkelte maps..... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 The Badlands - Fortress All fightingen foregår inne i den midderste borgen og der er det bare 2 fly, men folk foretrekker som regel å slåss til fots. Masse nærkamp action og utrolig vanskelig å opprettholde en god ratio når det er mange nok folk på plass :!: Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hva?! Fly er det morsomste da! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nei fly er forferdelig :!: Tanks ftw! Har sånn rundt 15.0 kill/death ratio i tanks på profilen min Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei fly er forferdelig :!: Tanks ftw! Har sånn rundt 15.0 kill/death ratio i tanks på profilen min 9477009[/snapback] Hvordan er sniping mulighetene? (jeg liker og snipe :X) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Snipe er sinnsykt vansklig når folk beveger seg som om dem har mark i rævva, men når du først treffer Hooochie mama! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg DIGGER sniperen på warhawk! Samt Kikkerten da Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Snipe er sinnsykt vansklig når folk beveger seg som om dem har mark i rævva, men når du først treffer Hooochie mama! 9477252[/snapback] yaaaaay Jeg elsker sniping som sagt, er det noen "reality" faktor i dette spillet? at man må aime forran enmyen mens de springer for og treffe? etter en viss lengde faller kulen lengre ned? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Snipe er sinnsykt vansklig når folk beveger seg som om dem har mark i rævva, men når du først treffer Hooochie mama! 9477252[/snapback] yaaaaay Jeg elsker sniping som sagt, er det noen "reality" faktor i dette spillet? at man må aime forran enmyen mens de springer for og treffe? etter en viss lengde faller kulen lengre ned? 9477281[/snapback] Nei, her gjelder det bare å ha de i siktet Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Snipe er sinnsykt vansklig når folk beveger seg som om dem har mark i rævva, men når du først treffer Hooochie mama! 9477252[/snapback] yaaaaay Jeg elsker sniping som sagt, er det noen "reality" faktor i dette spillet? at man må aime forran enmyen mens de springer for og treffe? etter en viss lengde faller kulen lengre ned? 9477281[/snapback] Nei, her gjelder det bare å ha de i siktet 9477350[/snapback] Det er jo nostress da ^^ gleder meg, men hvorfor skal ikke warhawk komme i butikkene? er littegranne lamet imo! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det kommer i butikkene litt senere i september Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det kommer i butikkene litt senere i september 9478016[/snapback] Da venter jeg med og kjøpe det online ^^ spillet er kanskje verdt 600kr med på ps network så er det jo ute for 240kr ellernoe, jeg sier til meg selv at det er headsettet som øker prisen bare jeg ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå