zeox Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har spillt litt FFIII nå, og har et par ting som jeg grubler over. Hvordan øker man MP? Ved å få opp job level? hvordan restorerer man MP, annet enn ved å sove / drikke "vann"? takker edit: en liten ting til: hvor skal jeg etter at jeg har plassert det andre øyet til dragen? fulgte ikke helt med :S Endret 11. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Den totale MP-en øker med job lvl. For å restore MP kan du: -drikke vann -sove (kan betale for å sove i en inn) -drikke elexir Du skal ut på sjøen, men jeg husker ikke helt hvor. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 hvor kommer jeg over elixir? har hatt det en gang, men ga det bort til kona til cid.. :S Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du finner elixirs i forskjellige kister rundt omkring i spillet. mange av dem finner du i skjulte rom. Hvor du skal gå etter Nepto Temple (der dragen er): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må gå tilbake til vikinglandsbyen og snakken med sjefen. Han gir deg en båt slik at du kan dra ut på havet. Dra ut på havet og til Tokkul Village (husker ikke hvor på kartet det ligger, men tipper vest for der du er). Her skjer det foreløpig ikke noe som har med historien å gjøre, men du kan få tak i noen items og equipment. Når du har funnet/kjøpt alt, så kan du dra vestover (såvidt jeg husker) til Village of Ancients. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Du finner elixirs i forskjellige kister rundt omkring i spillet. mange av dem finner du i skjulte rom. Hvor du skal gå etter Nepto Temple (der dragen er): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må gå tilbake til vikinglandsbyen og snakken med sjefen. Han gir deg en båt slik at du kan dra ut på havet. Dra ut på havet og til Tokkul Village (husker ikke hvor på kartet det ligger, men tipper vest for der du er). Her skjer det foreløpig ikke noe som har med historien å gjøre, men du kan få tak i noen items og equipment. Når du har funnet/kjøpt alt, så kan du dra vestover (såvidt jeg husker) til Village of Ancients. 9477428[/snapback] takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå