ThaDuckMan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er da én gutt på 13 år (snart 14) og kom til å tenke på; hvordan greie å rømme fra Bergen Fengsel? Nå har jo jeg ikke noe behov for å skulle rømme fra Bergen Fengsel da jeg aldri SKAL eller VIL komme inn i fengselet, men vet noen, eller vil noen dele, muligheter på hvordan man kunne rømt ifra Bergen Fengsel eller andre fengsler i Norge? F.eks; har dere kilder, bilder eller informasjon dere vil dele som faktisk kunne funket? Synes det hadde vært litt gøyt å ta sånn opp. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vær snill, få perm, stikk! Lenke til kommentar
sull Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Det er ikke så vanskelig som det høres ut som. Hver andre helg eller noe har arrangerer de kanskje en tur i skogen, fotballturer, kinoturer som de innsatte kan være med på. Det er på disse turene du kan finne sjansen til å stikke av. Merk at det er bare de som har oppført seg veldig bra som får sjansen til å være med og at det er begrenset for hvor mange som får lov å være med. Endret 11. september 2007 av sull Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Var det ikke en voldtektsmann som rømte derfra her om dagen? Oppsøk ham, han har sikkert et par tips. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Var det ikke en voldtektsmann som rømte derfra her om dagen? Oppsøk ham, han har sikkert et par tips. 9476568[/snapback] Haha! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Man må ikke akkurat være medlem i mensaklubben for å greie å rømme fra et norsk fengsel. Lenke til kommentar
butare Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er da én gutt på 13 år (snart 14) og kom til å tenke på; hvordan greie å rømme fra Bergen Fengsel? Nå har jo jeg ikke noe behov for å skulle rømme fra Bergen Fengsel da jeg aldri SKAL eller VIL komme inn i fengselet, men vet noen, eller vil noen dele, muligheter på hvordan man kunne rømt ifra Bergen Fengsel eller andre fengsler i Norge? F.eks; har dere kilder, bilder eller informasjon dere vil dele som faktisk kunne funket? Synes det hadde vært litt gøyt å ta sånn opp. 9476431[/snapback] Dette er nok en kar som sitter inne i Bergen. Har dere internett der også? Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heheh, bestikk de ansatte der, det skal fungere bra. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Var det ikke en voldtektsmann som rømte derfra her om dagen? Oppsøk ham, han har sikkert et par tips. 9476568[/snapback] Haha! 9476597[/snapback] Da legger jeg meg med rumpehullet i behold. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Se samtlige episoder av Prison Break, og gjenskap det. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 www.freakforum.nu gå til undergrunn, du vil kanskje ike bli så godt motat, men det får du finne ut av selv. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Når 3 personer har klart å rømme fra Alcatraz, kan det ikke være så vanskelig å rømme fra Bergen Fengsel! Oppfør deg veldig pent, så du kan være med på turer osv. utenfor fengselet. Så er det vel bare å ta beina på nakken og springe som faen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Folk som sitter i fengsel skal bli der! Men du kan jo alltids se Prison Break. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er ikke helt sikker på det, men jeg mener jeg har hørt at ingen har greid å rømme fra bygningen Bergen fengsel. Uansett, for å planlegge en slik rømning (ikke bare stikke av) er du nok avhengig av litt detaljerte opplysninger om det ene og det andre. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Er ikke helt sikker på det, men jeg mener jeg har hørt at ingen har greid å rømme fra bygningen Bergen fengsel. Uansett, for å planlegge en slik rømning (ikke bare stikke av) er du nok avhengig av litt detaljerte opplysninger om det ene og det andre. 9485708[/snapback] Nettopp! Noen som har detaljer? Har nemlig én onkel i fengselet. Han jeg tenker på. Kunne tenkt å fått han ut etter litt innspirasjon fra Prison Break. Har lenge tenkt på å få onkelen min ut på en måte lenge før serien kom på TV, men når den kom begynte jeg å tenke... Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 du skal bryte ut onkelen din? ^^ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Øøøø... Kanskje en grunn til at han er på "ferie"? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg fristes sterkt til å stenge denne tråden, på basis at: 1. Om situasjonen trådstarter beskriver er reell, vil vi ikke ha noe av at noen skal gi tips om hvordan man bryter en kriminell ut av et fengsel. 2. Om situasjonen ikke er slik trådstarter beskriver den, er denne tråden uansett blitt til en tulletråd med flåsete og meningsløse kommentarer. Jeg lar trådstarters utsagn komme til gode og stenger tråden for oppfordring til ulovlige handlinger. Vi vil ikke ha noe av dette. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg