Harribo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er ikke så inne på hvordan man skal tolke de resultatene.men de var litt annerledes enn på notebookchecks (sikkert pga. drivere) 3Dmark 05 8923 3Dmark 06 4654 9606153[/snapback] De har helt sikkert brukt noen andre drivere, kanskje noen tweaket drivere som gir litt bedre ytelse eller bedre benchmarks. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har selv kjøpt en Toshiba X200 og fikk den for noen dager siden. Mitt eksemplar har støy/skurring i høyttalerne på høyre side, så den blir nok send til reparasjon. Det er rett og slett ikke holdbart i en PC til så mange tusen. Til opplysning kan jeg nevne at X200 har HD DVD-brenner og ikke bare spiller. Det står nevnt i brukermanualen, på klisterlappene på PC-en og Nero sier det. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 min har også ulyd i høtallerne, men bare av og til helt tilfeldig. Kan ha på oppstartsmelodien eller en random film. Helt tilfeldig. Og det er ikke så ofte Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har enda ikke fått webcammen til å funke men får vell bare spørre noen andre med x200. Hva er galt ? Lenke til kommentar
maets Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) det vil ikke starte. det står bare "no preview" eller "locked by another app." håper det ikke er jeg som er for stygg Men til litt mer seriøst. har instalert de driverne toshiba ga, men den funker ikke ! Endret 30. september 2007 av maets Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så denne har HD-DVD BRENNER og ikke leser? Haha, nå fikk jeg bare enda mer lyst på den om dette er sant Lenke til kommentar
OPL Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 den har begge deler Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 min har også ulyd i høtallerne, men bare av og til helt tilfeldig. Kan ha på oppstartsmelodien eller en random film. Helt tilfeldig. Og det er ikke så ofte 9607161[/snapback] Min ser ut til å lage ulyder på visse frekvenser. Det kan nesten høres ut som en penn eller noe ligger og vibrerer inni der. Det er ivertfall ikke slik det skal være, og det tar bort hele gleden med å høre på musikk når det er slik. Forresten, har noen andre fått til "media-tastene" som er bonusfunksjon på touchpaden? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Kan noen bekrefte/avkrefte eksternt tvkort og fjernkontroll? hddvd brenner?! sweeet! EDIT: ser forresten at det er kommet en x200 tråd...skal vi prøve å holde oss til den eller? blir mer ryddig da! Endret 30. september 2007 av superjorn82 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Brenneren kan du lese om her. Det er med en fjernkontroll til bruk for "mediacenter". Jeg fant ingen TV-kort i min eske. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som kunne gitt mer info om PC-en generelt? Hva de liker med den, hvordan den yter osv? Er det noe som er dumt med den som f.eks lyden som noen nevner, har mange hatt dette problemet? Håper noen gidder å svare på et dumt spørsmål På forhånd takk Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 http://www.ardata.no/PartDetail.aspx?q=p:1...13;c:36159;b:86 Denne tenker jeg på. Mulig du finner den billegere andre steder, men uansett. Specs: C2D T7500 2x160GB 5400rpm HDD i RAID 0 nVidia Geforce Go 8600-SE med 256MB minne 2x1024 MB DDR2 RAM med 533MHz Noe å tenke på? Lenke til kommentar
søppelmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 nVidia Geforce Go 8600-SE? Mener de Geforce 8600M GS eller GT? Eller er det noe helt annet? :s Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 OOO Har nå bestilt meg en slik x200, fra Multidata. Gleder meg som en unge. For tiden sitter jeg bare på en Fujitsu Siemens p7230, som er "fet" nok, men ubrukelig til spill bl.a.! Håper jeg får den denne uka, den var jo på lager!? mvh Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 OOO Har nå bestilt meg en slik x200, fra Multidata. Gleder meg som en unge. For tiden sitter jeg bare på en Fujitsu Siemens p7230, som er "fet" nok, men ubrukelig til spill bl.a.! Håper jeg får den denne uka, den var jo på lager!? mvh 9608144[/snapback] Haha, grattis. Blir nok en sånn på meg også tenker jeg, muligens jeg bestiller i morra. Håper bare den greier å dra de fleste nye spil, og også greier det i et par år fremover Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har hatt noen lydproblemer i Half Life 2 Og Bioshock til nå. "Aaaaah Mr. Freeman make your way to the tunnels, but-but-but-but-but-but-but you should try to keep away from the sand" Ellerno =P Har skjedd samme med bioshock. Samma i bioshock. Har nettop sett The Departed. La merke til skurring i høytallerne 2/4 uti filmen.Her var den så lav at den ikke gjorde noe. Men siste fjæredel var helt prega av skurringen. Og jeg klarte ikke konse fulstendig på filmen. Så DEn gode filmen, ble veldig ødelagt av lydproblemet. Var helt ille helt på slutten men i utgangspunket er det jo drit bra lyd Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høres jo ut som de fleste her har problemer med lyden, ialle fall 2 av 3 For noe dritt, men men, får håpe ikke jeg får der om jeg bestiller PC-en Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høres jo ut som de fleste her har problemer med lyden, ialle fall 2 av 3 For noe dritt, men men, får håpe ikke jeg får der om jeg bestiller PC-en 9610148[/snapback] Det burde være grunn nok til å få bytte, kan jo ikke ha skurring hele tiden. PC-en er jo tilnærmet perfekt uten lydproblemene noen har ? Ser ut som de som har fått den er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Blir det ikke litt bedre med glossy eller ? Vet ikke jeg, men med matt skjerm er det vel veldig sån at man ikke kan se i fra andre sider enn rett på ? 9527345[/snapback] Nei,Jeg hadde en Dell skjerm med matt overflate og det er den beste skjermen jeg har hatt,med perfekt innsyn fra alle vinkler, nå har jeg en HP HDX 9050 med blank skjerm, joda skjermen er fin den men den har betydelig dårligere innsynsvinkel, i tillegg må en ta hensyn til lys og vinduer i rommet pga gjennskinn i skjermen. 9534134[/snapback] Hvilken Dell var det du hadde da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Blir det ikke litt bedre med glossy eller ? Vet ikke jeg, men med matt skjerm er det vel veldig sån at man ikke kan se i fra andre sider enn rett på ? 9527345[/snapback] Nei,Jeg hadde en Dell skjerm med matt overflate og det er den beste skjermen jeg har hatt,med perfekt innsyn fra alle vinkler, nå har jeg en HP HDX 9050 med blank skjerm, joda skjermen er fin den men den har betydelig dårligere innsynsvinkel, i tillegg må en ta hensyn til lys og vinduer i rommet pga gjennskinn i skjermen. 9534134[/snapback] Hvilken Dell var det du hadde da? 9618121[/snapback] Dell UltraSharp™ 2007WFP 20.1" Widescreen LCD Meget bra skjerm,med perfekt innsyn og ikke noe baklysgjennomskinn.Ved helt sort skjerm kunne en såvidt skimte litt i nedkant,men det var ubetydelig,på skjermen til hdxen skinner det godt gjennom både oppe og nede ved sort skjerm. http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59237 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå