Gå til innhold

Gaming laptop, desktoperstatter

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne ble levert med vista premium.

skal se om jeg får tatt benhmarks i morgen :)

men er maks oppdateringsfrekvens bare 60?

har slått av v-sync

9601025[/snapback]

Det stemmer dessverre, alle lcd skjermer blir levert med 60hz. Men fps skal du få mer av når du har slått av v-sync, med mindre det er et veldig krevende spill.

Lenke til kommentar

Er enda like fornøyd som igår..!

Har ikke kjørt benchmarks enda, men det kommer.

Tok derimot en stresstest i HL:2. Der kom resultatet på over 200 FPS.

Kjører BF2, 2142, CSS alt på fullt.

Har ingen ordentlige krevende spill atm. men må vell gå til innkjøp snart.

Noe jeg ble veldig overrasket av var høytalerne. UTROLIG god lyd.

Skjermen har fine kontraster og farger, ingen døde pixler.

Litt mye "toshiba" programmer, men det er bare å avinstalere. Har enda ikke fått webcammen til å funke men får vell bare spørre noen andre med x200.

Kunne godt vært med HDMI kabel, men det er bare mitt synspunkt.

Kommer med mere senere, bare spørr om det er noe dere lurer på :)

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting, generelt om dataen. Har denne maskinen mulighet for å sette inn det nye 8800 kortet som kommer hvis man tar ut 8700 kortet som sitter i den?

For isåfal vil jo maskinen bli endel kraftigere?

9605072[/snapback]

Det tror jeg ikke er mulig å vite enda, må sikkert vente og se hva informasjon som kommer om det spesielle kortet, det er sikkert litt fysisk større enn 8700GT er, som kan bli problem grunnet hvor mye plass man har innvending i maskinen.

Lenke til kommentar
Det med høytalerene ser jeg er fler som skriver, både i test og her på forumet.

Og det at det ikke var med HDMI kabel er sikkert pga de vil holde PC-en så "billig" så mulig, det er ikke akkurat en billig kabel nå til dags.

9604819[/snapback]

en sikkelig kabel koster vel rundt 500 kr om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke er mulig å vite enda, må sikkert vente og se hva informasjon som kommer om det spesielle kortet, det er sikkert litt fysisk større enn 8700GT er, som kan bli problem grunnet hvor mye plass man har innvending i maskinen.

9605243[/snapback]

Ok. Men det hadde jo vært svinrått om det hadde funka, for dette kunne forlenga levetiden til X200 drastisk.

Valget mellom pc står nå mellom XPS (ringer å hører på pris), X200 eller ASUS G1S! Jævla vanskelig å bestemme seg, og velget tipper egentlig litt mot X200.

Eneste som er et lite minus er prisen og størrelsen, men man må vel opp i det får å få en ganske kraftig pc. Skulle bare ønske jeg visste om den kunne spille Crysis på veldig bra innstillinger, får det hadde vært rått ;)

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Expert eller Elkjøp solgte en 5m HDMI kabel til 200kr sånn ca om jeg ikke husker feil.

9605494[/snapback]

Vel, er nok litt forskjell på hva kablene kan overføre. Det er hele 4 forskjellige versjoner av kabelen, men aner ikke om de selger alle nå til dags.

Det som kan være forskjell på er : fysisk holdbarhet, mulighet til å overføre bilde over lange avstander og hvor godt pluggene sitter.

Er en del forskjell på kvalitet på selve kabelen, noe som gjenspeiler selve prisen. En kabel til 200 kr og en til 500 kr har muligens ikke samme kvalitet, eller samme egenskaper.

EDIT : Skriveleif

Endret av Harribo
Lenke til kommentar

Her er noen resultater fra tester med driveren 163.44 fra laptopvideo2go.com (OS: Vista 32-bit)

3D-mark 06 score: 4413

3D-mark 05 score: 9006

PC-Mark 05: 4678

Edit:

Tok 3Dmark 06 på nytt og fikk bedre resultat

Endret av maets
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...