Gå til innhold

Gaming laptop, desktoperstatter

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har netopp sett The Gladiotar for andre gang siden sist da jeg så den på kino ! Sinnsykt ass bra lyd på PC-en. til å være bærbar har hvertfall jeg , aldri hørt noe lignende

9595948[/snapback]

Ja tror det var en god idè å velge Harman Kardon høytalere til den PC-en, noe som gjør at den får så bra lyd.

Lenke til kommentar

Har noen prøvd å spille med denne maskinen? Hvordan er den på f.eks Oblivion, Two Worlds, AoE3 el.lignende spill?

Vil denne kunne kjøre Crysis og Starcraft 2 på bra grafikk?

Og er det mulig å oppgradere gpu til 8800seinere?

Vurderer å bestille denne i morra eller mandag, så er litt nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar

Har bioshock og det sparker en glatt rompe !

Men en ting, hvis det er lenge siden det har vert lyd på ellernoe ( jeg tok på pause i en film og gikk vekk en stund mellom 5 og 10 minutter så var stemmene og lyden som om alt gikk i gjennom et stramt matpapir når det var bass, hvis du skjønner. alt er med en rar dobbelt tone. også en ting til av og til kommer det også en anne lyd, akkurat som lyden av noen som blåser svakt inn i en mikrofon når det kommer lyder ( ja mikrofonen e slått av ) men bare for en liten stund, så blir det normalt igjen. har testa det med 3 dvd er

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Moff hvor fant du skjermkortr drivere ?

Spill går veldig sakte hos meg tror ikke jeg fant riktig driver

EDIT: Begynner og bli rimelig irritert her nå, ser ut som om det er driver instalert men spill går sinnsykt treigt har alt på low men er samme greia, noen som vet hva jeg kan mangle ?

Endret av OPL
Lenke til kommentar
Moff hvor fant du skjermkortr drivere ?

Spill går veldig sakte hos meg tror ikke jeg fant riktig driver

EDIT: Begynner og bli rimelig irritert her nå, ser ut som om det er driver instalert men spill går sinnsykt treigt har alt på low men er samme greia, noen som vet hva jeg kan mangle ?

9596468[/snapback]

Har du brukt driver cleaner? Burde da funke greit med spill med den driver du fikk med PC-en, gjør det ikke det? Laptopvideo2go er jo en nettside med mye drivere.

Lenke til kommentar
WHAHAHAH PC-en HAR KOMMET!

29.09.07 08.43 ANKOMMET POSTKONTOR 9600 HAMMERFEST

Skal hente den snart :D :D

9598319[/snapback]

Rått at PC-en din har kommet da. Grattis :w00t:

Håper du kan gi en god tilbakemelding for jeg vurderer for tiden sterkt å kjøpe dennen i løpet av høstferien ;)

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal levere tilbake denne. Når jeg skal spille et fps spill f eks så når jeg beveger musa fort til venstre så kommer "sikte" 1 sekund etter, det må være noe veldig  galt, er sånn i alle spillene jeg har prøvd.

9598378[/snapback]

Har du slått av vsync? Jeg opplevde dette veldig tydelig i ET:QW når jeg hadde vsync på, siktet hang liksom ikke med i det hele tatt og jeg traff ikke en dritt

edit:

De driverene som følger med maskinen når man har et 8700M GT-kort er ikke spesielt gode. Jeg oppgraderte i hvert fall ganske tidlig og så vesentlige ytelsesforbedringer. Jeg kan anbefale 163.44-driveren (hvis du kjører Vista 32 bit), den er svært stabil og gir god ytelse.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...