Gå til innhold

Gaming laptop, desktoperstatter

Huginn

Anbefalte innlegg

Er dette en pc som kan kjempe mot den nye Dell XPSen i ytelse?

9565888[/snapback]

Vel, ryktene har det til at man kan få 8700GT i SLI. Og kan konfigurere litt kraftigere prossesor enn den som er i toshiba X200. Men prisen blir nok veldig høy med SLI. Om det blir 8800GO i PC-en så blir den nok overlegen i forhold til 8700GT.

Må tenke på at Dell ofte klokker ned skjermkortene sine slik de utvikler mindre varme, og at det går utover ytelsen til skjermkortet. Om de kommer til å gjøre det med 8700GT vet jeg ikke.

EDIT: Du får bare vente og se :)

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra du gir en feedback skal nok bestille denne jeg også :)

Vet du om de har den inne i netshop butikken i oslo så jeg kan bare dra bort og hente den ?

9564030[/snapback]

Tror de bare har den på fjernlager.

De har ikke behandlet bestillingen min enda, klarer ikke vente! :(

Angående X200 lounge, kan jo fikse seinere, ser ut som et par andre også har bestilt? ^^

Lenke til kommentar

Batterilevetid: 5 av 10 <- Bør vel ikke kunne forvente et tosifra antall timer fra en 17 tommer på 40 cm. :p

Mobilitet: 5 av 10 <- samme her

Konstruksjon: 8 av 10

Støynivå: 6 av 10

Verdi for pengene: 7 av 10

Grafikk/3D-ytelse: 10 av 10

Utstyrsnivå: 10 av 10

Skjermkvalitet: 9 av 10

Etter testen ser det ut som den er en ypperlig desktoperstatter ihvertfall. ^^

Lenke til kommentar

Virket først som jeg ikke fikk PC-en før om en stund, siden leveringsdatoen fremdels var rød etter en arbeidsdag. Nå er den grønn, og der står det 25.09.07. ;D

Står også at den er levert, can't wait. ^^

Foreløpig et veldig godt inntrykk av netshoposlo. ;)

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar
Virket en stund som jeg ikke fikk PC-en før om en stund, siden leveringsdatoen fremdels var rød. Nå er den grønn, og der står det 25.09.07. ;D

Står også at den er levert, can't wait. ^^

9570792[/snapback]

Lucky bastard :) Legg ut noen bilder av den når du har fått den da ? Og gjerne kjør litt forskjellige benchmarks på den, spent på resultatene.

Edit: skriveleif.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar

Bestilte min igår ^^

Multicom brukte en evighet på å levere ifl90+ så den gadd jeg ikke mere med.

Min er også grønn å står nå på 25.9 (selvom det sto igår 24.9)

Status er plukkliste, så regner med den blir shippa idag ettersom de lover å få ut varene om du bestiller før klokken 15:00. (bestilte igår)

Kommer med bilder og benchmark scores etterhvert.

Bor helt oppi nord så tar nok litt tid før den kommer også :p

Edit: Fikk nå nettopp leveringsbekreftelsen :w00t::dribble:

aka: status: levert

Endret av maets
Lenke til kommentar

skulle bestille denne nå og hente den i hentebua dems, men så står det at de ikke tar VISA kort, hvorfor tar de ikke det da ? Står bare at de tar vanlig bankkort eller kontanter. Hva er et vanlig bankkort da ?

Har ikke så lyst til og ta ut 15k i kontanter

Lenke til kommentar
skulle bestille denne nå og hente den i hentebua dems, men så står det at de ikke tar VISA kort, hvorfor tar de ikke det da ? Står bare at de tar vanlig bankkort eller kontanter. Hva er et vanlig bankkort da ?

Har ikke så lyst til og ta ut 15k i kontanter

9575108[/snapback]

Kanskje fordi det er kredittkort? Bank-kort er sånn at man må ha penga på konto for å kjøpe, imens kredittkort kan man bruke selv om man ikke har cash. Tror jeg. Er ikke så veldig inne i det der enda, er ikke gammal nok til kredittkort tror jeg. :p

Lenke til kommentar

dette blir skrevet på min kjempe nya toshiba x200. Høyre hånda mi er varm av vifta som blåser ut på høyre side :S knappene lager ganske høy lyd. men ellers kjempefornøyd. Har netopp installert vista ferdig, og kommet meg på nett, så dette er det første jeg skriver :ph34r: Namnam. Ladern er gidigen !

har ikke godde å programert fingeravtrykkavleseren ennå fordi jeg har vert ute å bada så har fortsatt sånn skrumpehud =P så det tror jeg funker dårlig å programere den med

Lenke til kommentar

misunner dere som kan hente x200 rett ut av disken i oslo eller sandefjord.

Min skal innom Sandefjord (evt) Oslo -> tromsø -> hammerfest noe som jeg har erfart ca. tar 1 uke, med andre ord, 1 uke for mye :p

Post benchmarks ol. imorgen pretty please :)

Endret av maets
Lenke til kommentar

har ikke installert noe særlig spill enda,men alt annet går skikkelig glatt ^^ jeg bor på sø'lænne så jeg reserverte en på netshop i sandefjord fordi jeg skulle til oslo i dag likevell, så bare 200 meter av e18 ved inkjørselen til Torp. kunne jo egentlig bare ha bestilt den også hadde vel kanskje kommet i dag om jeg hadde bestilt den i morra. På sia de s står det "bestil i dag før klokka 15 og vi sender den i dag

Stikker å kjøper bioshock i morra. Alle spillene ifra den forige PC-en er vekk så det nyeste jeg har er vel.. Age of empires III ? :blush:

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Da var leveringsdatoen flyttet (som stod at var bekreftet, kremt) til idag, 26. Håper ikke dette blir en vane, jeg forventer at PC-en er på postkontoret imorra når leveringsdatoen var bekreftet til å være igår. :\

9576788[/snapback]

Sikkert noe tull med datoen, noe som skjer noen ganger alle plass. Kanskje den ble forsinket ?

Moff, nå er jeg spent på å se hva maskinen får til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...