Gå til innhold

Gaming laptop, desktoperstatter

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk jo en gjennomsnittlig karakter da. 4 er greit, men IFL90+ fikk 5 ;>

Hvis man klokker skjermkortet til en IFL90+ kan det nesten måle seg i høyden med de to andre i testen.

Edit: i alle fall med 8700 :p

9544735[/snapback]

Er jo en viss fare for å ødelegge skjermkortet da, garantien forsvinner også. Har selv greid å ødelegge et skjermkort ved overklokking, det er fort gjort!

Skal vel en del overklokk til å komme opp i 8700GT ytelse noe man ikke er garantert å nå.

Lenke til kommentar

Quotes og svar: (noe klikka)

Litt usikker på navnet i testen jeg også, så også at prisen lå litt over hva jeg har sett den til på nettet også...så jeg vet ikke jeg, er det flere utgaver av x200??

Finnes ikke IFL90+ med 17'' skjerm?

Finnes ingen 17" per idag av modellen IFL90+

Er jo en viss fare for å ødelegge skjermkortet da, garantien forsvinner også. Har selv greid å ødelegge et skjermkort ved overklokking, det er gjort!

Skal vel en del overklokk til å komme opp i 8700GT ytelse noe man ikke er garantert å nå.

GeForce 8600 GT 512mb er klokket ned av fabrikk, å klokke opp frekvensen litt skader ikke, men selvsagt vil den aldri helt nå 8700.

Endret av maets
Lenke til kommentar
Litt usikker på navnet i testen jeg også, så også at prisen lå litt over hva jeg har sett den til på nettet også...så jeg vet ikke jeg, er det flere utgaver av x200??

9544943[/snapback]

Er forskjellige utgaver etter land. I USA heter den X205 og kommer i to utgaver, en med 1,8ghz og en med 2ghz ihvertfall, husker ikke de andre forskjellene.

Lenke til kommentar
Tror faktisk mrHenrik blir en av de aller første her til lands...ihvertfall på hardware.no!

kanskje trådstarter kan omdøpe tråden til Toshiba x200 owners lounge eller no slikt, så kan vi bruke denne tråden til å poste feedback på maskinen....?

9564112[/snapback]

Det virker sånn ja... har ikke sett noen på forumet kjøpt den nei. Men visst han kan omdøpe tråden til den så må vel moderator slette en del poster? Mye her som ikke har direkte med X200 å gjøre da. Desseuten vet jeg ikke hvor populært en sånn tråd blir når det så vidt er noen som har den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...