Gå til innhold

kjøpe klokke Tissot T-touch


ictys

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg ei "skikkelig" klokke. Må være ei klokke som tåler litt mer en en støt og som har en de fancy stach. Jeg er litt mer en vanlig friluftsinteressert så hvis det går sammen med den delen så er det kult.

 

Har leta lit og sett på ei fra Seiko men det ble for høy plast-faktor. Men så satt jeg og så på 71 grader nord og der hadde de ei orange klokke. leta litt å nettet og fant ut at det er en Tissot T-touch. Noen som har noen erfaring med denne?

 

http://www.thewatchhut.co.uk/tissot/tissot...3.7.878.92.html

 

Lurte litt på å kjøpe den i utlandet, noen som har erfaring med det og ev. har ei sjappe å anbefale. Kona mi er også ute etter klokke ei Seiko rivoli, så det er en fordel om sjappa har denne også.

 

Er jo ikke så mye å spare på å kjøpe i utlandet, jeg kunne jo prøve å presse en norsk butikk litt også. Skader jo ikke å sette kniven på strupen.

 

Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har Tissot nagiator 3000 og den er relativt bra og cool :cool: eneste kjipe var at den måtte bestilles og leveringstiden var på 1 uke så når jeg fikk klokka var noen deler limt skeivt+ at jeg fikk en lang ripe i klokka.. så jeg fikk ny da men da måtte jeg vente 1 uke ekstra :thumbdown:

 

men men.. klokka er BRA ! fett og enkelt å navigere mellom funksjoner osv når du har touch screenen ! jeg kjøpte min på Thune til 3995 :)

Endret av vofif
Lenke til kommentar

Ser fet ut! Jeg lurer litt på den, men t-touch har jo barometer, temperatur, høydemåler, kompass osv i tillegg.

 

Svogeren min har en casio med de samme funksjonene, men den er stygg og veldig plast-aktig og svær. t-touch er bare lekker.

 

Synd det er så lang ventetid på de, tre uker på www.thune.no Det er litt mye også har de neppe klokka i butikken slik at du får se den.

 

Lurer fortsatt på å bestille den fra UK. Snakket med en klokkeselger og lurte på om han gav meg rabatt, fortalte at jeg kjøpte klokka i england ellers. Men det gjorde han ikke. ca 5800,- i Norge og 395£ i UK. Det er litt for mye prisforskjell. Han begynte å snakke om at jeg måtte betale toll og mva, men det er vel det samme? trodde ikke det var spesialtoll på klokker? mva blir jo dyrt nok, men alikevel.

 

Skal sjekke amerikanske sider, dollaren er jo lav i kurs nå så...

Lenke til kommentar
Ser fet ut! Jeg lurer litt på den, men t-touch har jo barometer, temperatur, høydemåler, kompass osv i tillegg.

 

Svogeren min har en casio med de samme funksjonene, men den er stygg og veldig plast-aktig og svær. t-touch er bare lekker.

 

Synd det er så lang ventetid på de, tre uker på www.thune.no Det er litt mye også har de neppe klokka i butikken slik at du får se den.

 

Lurer fortsatt på å bestille den fra UK. Snakket med en klokkeselger og lurte på om han gav meg rabatt, fortalte at jeg kjøpte klokka i england ellers. Men det gjorde han ikke. ca 5800,- i Norge og 395£ i UK. Det er litt for mye prisforskjell. Han begynte å snakke om at jeg måtte betale toll og mva, men det er vel det samme? trodde ikke det var spesialtoll på klokker? mva blir jo dyrt nok, men alikevel.

 

Skal sjekke amerikanske sider, dollaren er jo lav i kurs nå så...

9485058[/snapback]

 

får jo fly hver vei for noen hundrelapper. Dra ned, kjøp klokken, og dra tilbake?

Lenke til kommentar

Veldig usikker. Klokka er billig i USA og enda billigere på ebay. Ikke noe toll, bare vanlig moms + frakt + posten tar en snylteavgift for å fortolle (ca 200 kr). Koster klokka 3000 nkr så blir det 3880 nkr

 

Imidlertid så advarer forbrukerombudet om at å kjøpe klokker på nettet fra utlandet er risikabelt, det kan være fake eller brukte klokker.

 

Uansett må klokka ha verdensgaranti.

 

På www.finn.no selger de klokka til 4690,- Da betaler jeg 710 spenn for å være sikker på at det er riktig klokke + at jeg får norsk garanti og er sikker på at det er riktig klokke. Spørs om jeg ikke kjøper i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...