Gå til innhold

Ødelagt mic?(lyden går direkte fra mic til pc)

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har fått ett lite problem med micen min, igår satt jeg på VT, micen funka 100%. plutselig får vi strømbrudd hjemme, pc'en skrur seg av. jeg gidder ikke skru den på igjen, jeg logger for dagen.

kom hjem fra skolen idag, satt meg innpå VT, der alle vennenene mine er. Snakket med dem i ca 2t, når plutselig en spør, hvorfor er du så stille idag Emil, da viser det seg at jeg har pratet med meg selv i ca 2t :blush: , micen funker ikke. jeg går inn på lydinnspilling, kommer ingen lyd fra micen til pc'en.. jeg går inn på volum kontroll, skrur alt på fullt, plutselig funker micen igjen :thumbup: , men...

Micen ''Står på'' hele tiden, det jeg sier kommer direkte ut høytalerne, uten at jeg er på noen som helst programmer.

Det er akkurat som en mic som man synger i, skrur man micen på, kan man snakke i den helt til den skrus av..

Er det noen der ute^^ som vet hvordan man får den tilbake til normal. der man må gå inn på lydinnspillinger får å kunne ta opp lyd?

Er litt desperat, følte meg jævla dum når jeg fant ut at ingen kunne høre meg på VT, syntes det var litt rart at ingen svarte :love::blush:

På forhånd takk =)

Edit: Leif(tror det er noen igjen)

Endret av ehby3003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...