acer290 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Laster opp et ukorrigert bilde med en spesiell grønnfarge på steinene, veldig spesielt lys, mørke tunge skyer og noen tynne solgløtt. edit: glemte exif 1/350 iso 100 f11 55mm Endret 11. september 2007 av acer290 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Huh, det var tøft. Skulle gjerne ha sett mer av himmelen men spessielt bilde Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Veldig stilig. Litt usikker på om jeg liker skrotet (planken) som er oppe til venstre i bildet, eller om det faktisk passer inn... Må tygge litt mer på den. Ellers var det et utrolig stilig bilde. Godt sett! Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Enig med planken, kunne jo croppe den vekk, men har prøvd det, og syntes jeg mistet litt av den store steinen nede i bilde da. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jo, det var fin grønnfarge på de steinene. Kan jo også si at jeg er enig med han over om den planken, men jeg tror at jeg ikke syns den skulle vært med i bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg synes ikke planken gjør så fryktelig mye. Det er jo på fjellet, og ikke på rikshospitalet. Litt slikt lar jeg som oftest slippe gjennom, hvis det ikke er lik at omgivelsene forøvrig er helt rene. Uansett så burde det ikke være noe problem å klone den bort. Jeg synes både fargene og formene er fine, og kontrasten mot den blå himmelen er stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå