ostepopp Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sendte mail til Spillchip.com forrige mandag angående chiping av min nyinnkjøpte Wii. Fikk beskjed etter ca 20 min at jeg kunne betale kontant, via nettbank eller postoppkrav og at det gis 1 års garanti på chip og loddingen. Jeg sendte pakken samme dag med posten. Onsdag kveld fikk jeg mail at den var hentet, chippet, testet, pakket og at de sender sporingsnummer neste dag. Lørdag kom den i retur og nå kan jeg spille alle mine spill som jeg har kjøpt og tatt backup av Veldig fornøyd med andre ord, kan anbefales. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja, gjorde det samme med ps2 for et par uker siden. utrolig kjapp og svare på mail de som driver de hadde faktisk gådd fri for chip da de fikk min inn, så det tok 2 dager extra, og i den sammenheng mottok jeg en lang, forklarende og beklagende mail.... slike service og respons har jeg faktisk til gode og se fra noen nettbutikker her i landet Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Flere erfaringer med spillchip kan man også lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697251&hl Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg brukte mod.x-pec.com Genialt bra service! =) Lenke til kommentar
Orgazmus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sendte mail til Spillchip.com forrige mandag angående chiping av min nyinnkjøpte Wii. Fikk beskjed etter ca 20 min at jeg kunne betale kontant, via nettbank eller postoppkrav og at det gis 1 års garanti på chip og loddingen. Jeg sendte pakken samme dag med posten. Onsdag kveld fikk jeg mail at den var hentet, chippet, testet, pakket og at de sender sporingsnummer neste dag. Lørdag kom den i retur og nå kan jeg spille alle mine spill som jeg har kjøpt og tatt backup av Veldig fornøyd med andre ord, kan anbefales. 9476283[/snapback] Helt enig her. Leverte personlig, og 45min kom Espen tilbake med en ferdig chippet og reparert Wii og en giro. Veldig ryddig og fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå