Xiancorp Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Henta ut ny telefon idag, min 1 år gamle W810i begynner å bli litt sliten.. Tenkte at synkroniseringen til PC Suite programmet ville være en fin ting...men. Når jeg kopierte kontaktene over, så forsvinner mange av telefon-nummera. Mange kontakter blir uten nummer på nye-telefonen, og de kontaktene med flere nummer, fikk kun kopiert ett til nye-telefonen.. Prøvde også å kopiere en kontakt (med flere nummere) til SIM-kortet, men også da forsvinner alle unntatt ett nummer... Er det en måte å fikse dette på ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 se litt på denne tråden. (det er forresten lurt å gjøre før du lager en ny post her ) Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Joda jeg prøvde både søk og jeg leste gjennom tråden du linker til... Når jeg legger inn kontaktene til MyPhoneExplorer så kommer fortsatt ikke alle nummera frem.. Noen kontakter har nå begge nummerne, mens andre fortsatt ikke har noen nummer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå