Axl91 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hei, vil bare dele med dere litt info jeg fikk i USAdenne sommeren. Ganske kul greie. kanskje noen harr hørt om det før, men garantert ikke alle. Det jeg har hørt er vel at motorolakommer med denne teknologien til privatpersoner på mobilen, men det er militær teknologi som bruker rød laser, blueray og en sisste grønn lasertil å danne bildene. microvision firmaet er uavhengig av andre selskaper og selger til alle somvil brke deres produkt. hva jeg har hørt er at den kommer i år 2008( vel, i USA) og tor den ikke vil være direkte billig. de bruker teknologienibrille også. ganske kult å ha gps i brilleglasset, vil være en tilvenningssak seff=P Axl F Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Pssst: En blå laser er ikke nødvendigvis Blu-Ray ... Men, spennende teknologi det her. Kunne tenkt meg HUD i bilen Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 vel, jeg har ikke så mye peiling, bare gjenforteller det jeg hørte. Men han brukte det i hvertfall som eksempel. syntes det hadde vært fett å ha en slik liten en på rommet istedet for TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå