Ustedalen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Etter å ha tenkt på dette en god stund har jeg bestemt meg for å starte en treningsdagbok hvor jeg skriver ned alle treningsøktene mine. Dette er for å holde motivasjonen oppe, i tillegg til å vite hva jeg har gjort. Gjerne legg igjen en kommentar, i alle fall om jeg gjør noe feil eller om dere ville gjort noe annerledes. Så litt informasjon om meg selv: Født:14/05/89 Høyde: 195 cm Vekt: 80kg Idrettsbakgrunn: Kjørte aktivt slalåm fra jeg var 6 år til jeg var rundt 11-12 års alderen, og har holdt på med dette på egenhånd i etter tid. Spilte også fotball i et par år. I fjor høst jeg med Cross Country (løping i terreng, 5 km) i USA, og i vår drev jeg på med friidrett (hovedsakelig 800 meteren og 1600 meteren). Jeg ble avhengig av utholdenhetstrening, og fortsetter nå med dette. Dette trener jeg: Trener for tiden utholdenhetstrening. Kommer til å bytte litt om langkjør og intervalltrening. Litt etter høstferien tenker jeg at jeg skal prøve ut P90X. Vertsbroren min i USA hadde stor suksess med dette, og gikk fra å være ganske tykk til å være i ganske god form. Jeg kommer til å gi det en sjanse i 3 måneder, så å gå over til styrketrening i et par måneder, så deffing frem til våren. Det planlegger jeg i alle fall. Dette vil jeg oppnå: Akkurat nå er det å opparbeide meg etter jeg fikk påvist Mononukleose i sommer. Jeg jobber også frem til Cuper Testen nå etter høstferien, hvor jeg går for en god tid (skolerekorden er på 3450 meter. Jeg går for å slå den). Dette motiverer meg:Følelsen man får etter trening, egen fremgang. Så mange ganger trener jeg i uken:Prøver å trene 5-6 ganger i uken. Noen ganger kan det gå ned til 4, men jeg forholder meg som oftest til mitt eget mål. Kosten min består stort sett av:Prøver å spise sunt. Går mye i kylling og ris, prøver også å få i meg en del salater og frukt. Siden jeg også bor på hybel blir det også litt pizza i ovnen, men jeg blir ikke hysterisk for det i dette øyeblikket. Eventuelle kosttilskudd:Proteinpulver og karbohydrater, multivitaminbjørner og tran. Her trener jeg:Ute i naturen, på banen, litt hjemme. Dagens trening Jogget rundt 7-8 km med ganske høy intensivitet. Runden har en høyde økning på 100-150 meter, så det er en del bakker. Sist gang jeg løp den samme runden sprang jeg på 34 minutter, og jeg regner med at jeg i alle fall ikke var over denne tiden. En relativt god treningsøkt med andre ord. Endret 11. september 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Kanskje prøve og få ned pulsen litt, og jogge en litt lengre løype med en puls på 150++ i snitt Endret 14. september 2007 av Dranc Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Skulle du ikke skrive logg etter hver trening her? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg foreslår at du setter hver treningsøkt inni en HIDE quote. Slik kan du f.eks gjøre det: Uke 1: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dag 1: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Uke 2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dag 1: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Uke 3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dag 1: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dag 3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BlaBla Bla Bla Bla Bla Dette bare hvis du hadde planer om å skrive hele dagboken din i første posten. Men det er uansett best å ha selve loggen inni en HIDE quote, og eventuelle kommentarer utenfor. Endret 19. september 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har slitet med tett nese, problem med lår og annen sykdom. Har holdt meg unna trening siden sist, men håper at jeg kan starte opp igjen ganske snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå