Gå til innhold

Trenger litt hjelp med reise til Hellas.

Espp

Anbefalte innlegg

Jeg om min kjære tenkte på en tur til Hellas til sommeren. Det blir vår første tur uten foresatte til Syden.

Jeg ville bare høre om noen hadde fine erfaringer fra Hellas?

Vi vil ikke ha en partyplass, men en koslig plass med fine strender og mye forskjellige aktiviteter :)

Noen som vet om en plass som beskrevet?

Har lest gjennom alle postene som kom opp når jeg brukte søkemotoren, og "Skiathos" virket mitt i blinken. Noen som har erfaring herfra?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poros kan kanskje være et alternativ? Det er bitte lite, men veldig veldig hyggelig. Kanskje ikke de beste strendene. Mer små strender her og der, enn en stor laaang strand. herfra kan man fint dra inn til Aten på dagstur også. Kan anbefales.

Ellers liker jeg veldig godt strendene på Naxos =) Her er det også veldig hyggelig (var iallfall da jeg var der, men det er 6 år siden)

Har 2 vennepar som er overbegeistret for Karpathos. De har vært på jakt etter det du nevner og fått det her. Det ene paret reiste tilbake i år, og like fornøyde på tur nr 2.

Lenke til kommentar

Høres utrolig flott ut, og sjekket på apollo hvordan det så ut der.

Ut ifra bildene så det ut som plassen jeg har lett etter. Skal dra innom reisebyrå og høre hva de har å si også, så får vi se hva det blir.

Men siden du snakket om at du kjenner 2 par som er veldig førnøyd der, tror jeg kansje vi satser på Karpathos :)

Takker for svar =)

Endret av julelys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...