Bakke Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe en Rieju MRX og lurer litt på hva trimsylinder jeg skal ha. Jeg er av den typen som vil ha litt drag i mopeden. Jeg har vurdert en Hebo Manston Revolution. Lurer litt på hvilken forgasser, dyse og lignende som ville passe bra til denne. Kom gjerne med forslag til andre sylindere Edit: Hebo Manston Revolution er en ganske kraftig sylinder. Da er jeg kansje nødt til å ha trimveiv og forsterket clutch? Endret 11. september 2007 av Bakke Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Heboen du linker til kan stille i klassen til MHR TEAM. Du trenger CDI/Coil, nye veivlager, gasser, innsug, potte, veiv, clutch, EVX plugg osv osv.. Skal du ikke runde 5- 10000kr , kjøp deg DR eller Airsal T6 sylinder og dys opp. Hebo Rev sylinder ProRace clutch ProRace veiv 26mm gasser Innsug Reed helst ProRace CDI Hebo potte EVX plugg 8-10 k Dreva blir fucka hvis du drar på, og den bruker fra 5-10 L bensin, med variert kjøring på en dag. Det holder 1-3 mnd før A)stemplet er kjørt i bånn, B) den har sleng seg i toppen, C) Du har fått gassheng, D) reeden som du ville spare penger på har smuldret opp, E) CDien har dårlig kontakt og ville ikke tenne lenger, F) du har gira ned 2 gir, og runda 12 000rpm, du gir på å kjede knekker som vanlig. For helsa si skyld, ikke trim moppa så jævlig hardt - Selvom det er morro når man kan kjøre fra biler.. selv 0-100 Endret 12. september 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Takk for svar Mener du Airsal T6 Máxima eller Airsal T6 Asso? Jeg kunne tenkt meg førstnevnte, går det med bare større dyse og eventuelt større forgasser? Edit: Bør jo ha trimveiv, hva med denne? Endret 12. september 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Scrubs: Går ikke du på bakhjulet når du legger inn maks aks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå