Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimsylinder til Rieju MRX

Bakke

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en Rieju MRX og lurer litt på hva trimsylinder jeg skal ha. Jeg er av den typen som vil ha litt drag i mopeden. Jeg har vurdert en Hebo Manston Revolution. Lurer litt på hvilken forgasser, dyse og lignende som ville passe bra til denne. Kom gjerne med forslag til andre sylindere :)

Edit: Hebo Manston Revolution er en ganske kraftig sylinder. Da er jeg kansje nødt til å ha trimveiv og forsterket clutch?

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heboen du linker til kan stille i klassen til MHR TEAM.

Du trenger CDI/Coil, nye veivlager, gasser, innsug, potte, veiv, clutch, EVX plugg osv osv..

Skal du ikke runde 5- 10000kr , kjøp deg DR eller Airsal T6 sylinder og dys opp.

Hebo Rev sylinder

ProRace clutch

ProRace veiv

26mm gasser

Innsug

Reed helst

ProRace CDI

Hebo potte

EVX plugg

8-10 k

Dreva blir fucka hvis du drar på, og den bruker fra 5-10 L bensin, med variert kjøring på en dag. Det holder 1-3 mnd før A)stemplet er kjørt i bånn, B) den har sleng seg i toppen, C) Du har fått gassheng, D) reeden som du ville spare penger på har smuldret opp, E) CDien har dårlig kontakt og ville ikke tenne lenger, F) du har gira ned 2 gir, og runda 12 000rpm, du gir på å kjede knekker som vanlig.

For helsa si skyld, ikke trim moppa så jævlig hardt :p - Selvom det er morro når man kan kjøre fra biler.. selv 0-100

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...