haika Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hva kan være årsaken til det? jeg får alltid på pcen men somregel da jeg trykker inn knappen kommer det lyd fra pcn som om den starter men ingenting svarer; mus, tastatur og skjerm. litt hjelp ville gjort bra Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva slags lyd hører du, et eller flere pip? Det høres ut som skjermkortet kan være problemet. Hvis du har flere plasser å koble skjermkabelen til, f. eks. et integrert skjermkort, prøv de. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kunne jo vært en fordel å fortelle litt om hva slags PC du har da. Bærbar/stasjonær? Bygget selv, eller kjøpt ferdig? Lenke til kommentar
haika Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Kunne jo vært en fordel å fortelle litt om hva slags PC du har da. Bærbar/stasjonær? Bygget selv, eller kjøpt ferdig? 9477946[/snapback] har stasjonær færdigkjøpt med rart navn som jeg ikke husker. tror ikke problemet er så stort den er ny og det skjedde plutselig Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Når du ikke vil fortelle mer enn det, så vil du nok ikke ha så mye hjelp heller da... Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå