Priincess Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hei, jeg har fått en oppgave i samfunnsfag som går ut på å skrive om aktuell sak i Oslo. Og jeg skal finn ut hva de ulike partiene mener om denne saken. Jeg valgte å skrive om Kollektivbruk i Oslo, og de partiene jeg valgte for oppgaven er AP, FrP of RV. Problemmet er at jeg har funnet hva Arbeiderpartiet og RV mener om kollektivbruk, men jeg finner ikke så ordntelig informasjon om hva FrP partiene mener fordi det er så vrient. Jeg har vært inne på hjemmesidene til FrP også, men jeg synes det er litt vanskelig! Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg, meg oppgaven. Endret 12. september 2007 av Priincess Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 I Need Help! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva med å sende en mail til de partiene du ønsker svar fra? Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Hva med å sende en mail til de partiene du ønsker svar fra? 9479070[/snapback] Men tenk om de bruker lang tid på å svare tilbake Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva med å sende en mail til de partiene du ønsker svar fra? 9479070[/snapback] Men tenk om de bruker lang tid på å svare tilbake 9479104[/snapback] Vær vennelig, og presiser i mailen at dette haster. Så er det sikkert til hjelp hvis du stiller spørsmålene så konkret som mulig. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Eller ring de Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Eller ring de 9479176[/snapback] Greit, jeg skal sende email til de partiene nå! Håper det hjelper! Men tusne takk for tipset. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 RV vil ha gratis kollektivtrafikk. Bortimot, iallfall. Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 RV vil ha gratis kollektivtrafikk. Bortimot, iallfall. 9480728[/snapback] tusen takk for hjelpen, uff jeg har ikke fått noe svar enda og jeg skal levere oppgaven imorgen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har du ringt dem? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 uff jeg har ikke fått noe svar enda og jeg skal levere oppgaven imorgen 9481695[/snapback] Du finner mye på hjemmesidene også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gratis kollektivtrafikkRV kjemper for gratis kollektivtrafikk – dette kan virke som en naiv ønskedrøm, men ser vi på det fra et samfunnsøkonomisk perspektiv er det en genistrek. Svevestøv og forurensning fra biler er den fremste grunnen til at folk med astma og såkalte luftveissykdommer er nødt til å sykemelde seg med jevne mellomrom. Sykemeldinger på grunn av astma og luftveissykdommer koster samfunnet milliarder i sykelønn og tapte arbeidsinntekter. Dette er spesielt et problem i de store byene, hvor vi snakker om titalls milliarder i årlige tap. Regnestykket er enkelt. Ett massivt mye bedre kollektivsystem, som også er gratis, kombinert med bilhemmende tiltak i de større byene vil resultere i mye mindre biltrafikk og mindre sjukdom. Det kommer til å ta tid, men på lang sikt vil gratis kollektivtrafikk ikke bare vise seg å være bra for folk, men også for de syke og ikke minst miljøet. I tillegg vil vi spare penger på det. Det er mulig å gjennomføre RVs prosjekter. Det er også mulig å ha nok penger til det. Det eneste som trengs er vilje hos politikerne. Derfor trengs RV og derfor bør du stemme på RV. Bli med på å sørge for at rikingene ikke bare kan grafse til seg penger uten å måtte betale til fellesskapet. Bli med å sørge for at de som har lite fra før får mer å rutte med. Hentet fra Rød ungdoms hjemmeside. Lenke til kommentar
Priincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Til PencilCase: Nei, jeg har ikke fått ringt dem. Til Redline: Jeg var inne på siden, men jeg trenger hjelp når det gjelder FrP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå