mobil_brukeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er det noen som vet hvor man får tak i gratis spill til SE t300??? Er det kommet no software oppgradering til den???? 8) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ÅÅÅÅÅÅÅ.... untatt den da!!! den er det bare råttene spill på!!!!! noen kule som snowboard og bil spill!!!!! Lenke til kommentar
cc Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Siden de bruker et proprietært system (lukket, eget SonyEricsson system) til alle disse spillene, og ikke Java som de fleste andre, ville jeg nok ikke regne med å finne så mange andre spill andre steder, iaf. med det første.... Hva har du fått på Alien Scum da? Oppe i 7930 poeng jeg, men så spiller jeg ikke så mye heller da... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har funnet en side meg mange gratis spill,bilder screen savers, ringetoner det er en fet side!! ps:du må ha programvare for å laste ned disse tingene og det har jeg!!!! for screensavers må du velge t68i http://www.mobiledia.com/phones/t300/index.php Lenke til kommentar
cc Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Takk for en flott link mobil_brukeren! Det var en bra side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå