Gå til innhold

Hvordan skaffe HL2: Ep 2, TF 2 og portal?

Anbefalte innlegg

Ja, for noen av oss som er glade i Valve sine spill, men ikke har lyst på orange box, må jeg da kjøpe orange box, eller kan jeg bestille kun de nevnte spill via steam? Litt kjipt å betale 45 dollar for noe som som jeg kun får utnytta 2/3 av iforhold til om jeg kunne spart noe, for eksempel at overnevnte spill kosta kun 30 dollar siden en del har allerede HL 2, HL 2: Episode one og Lost coast (nice indeed).

Så noen som vet om detta kommer eller ei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på dette, i sammenheng med Steam. Hele pakken koster (hvis man forhåndsbestiller) $44.95, og dette inkluderer følgende:

Half-Life 2

Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode Two

Team Fortress 2

Portal

(I tillegg kommer også Peggle Deluxe, men denne ser jeg bort ifra.)

Jeg har de to førstnevnte fra før av. Vil det si at jeg betaler mye for spill jeg allerede har? Eller er denne pakken enda dyrere for dem som ikke har kjøpt de to førstnevnte via Steam?

Lenke til kommentar

Ikke glem at du at du får være med i TF2 betaen på mandag om du forhåndsbestiller.

EIDT: Du kan gi bort spillene du har fra før av til venner OG du taper allikevel masse penger hvis du skal kjøpe spillene hver for seg. Ok?

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
EIDT: Du kan gi bort spillene du har fra før av til venner OG du taper allikevel masse penger hvis du skal kjøpe spillene hver for seg. Ok?

9477287[/snapback]

Man kan ikke gi bort spill over Steam.

For å konkretisere spørsmålet mitt: Trekker Steam fra prisen av spillene du allerede har? Koster denne pakken mer enn $44.95 for dem som ikke har HL2 fra før av?

Jeg har vel egentlig også et annet spørsmål - går det an å kjøpe en pakke over Steam med bare Episode 2, TF2 og Portal?

Lenke til kommentar

Der tar du grovt feil, for når spillene blir offisielt lansert så kan du (hvis du eier HL2/HL2:EP1 eller begge så kan du gi bort spillene over steam til noen andre. KILDE

EDIT: Nei de trekker ikke fra prisene, men hvis du kjøper de tre spillene individuelt så vil du tape penger på det istedenfor å kjøpe the orange box.

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Ja man kan gi bort spill man allerede har. Syns ikke 265 kr er dårlig selv om at jeg får to spill for mye! Elsker den lave dollaren! :p

EDIT: Tror det blir dyrere å kjøpe HL2:EP2, TF2 og Portal hver for seg enn å kjøpe Orange Box, man får jo kraftig rabatt.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Jeg lurer også på dette, i sammenheng med Steam. Hele pakken koster (hvis man forhåndsbestiller) $44.95, og dette inkluderer følgende:

Half-Life 2

Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode Two

Team Fortress 2

Portal

(I tillegg kommer også Peggle Deluxe, men denne ser jeg bort ifra.)

Jeg har de to førstnevnte fra før av. Vil det si at jeg betaler mye for spill jeg allerede har? Eller er denne pakken enda dyrere for dem som ikke har kjøpt de to førstnevnte via Steam?

9476281[/snapback]

Du betaler for de spillene du har. Jeg hadde HL2 Game of the year edition, men jeg bare bestillte hele pakken.

Hvis dere klager på det, så er det bare syting. Selv Portal er verdt 45 dollar, som er 257 kroner (det ble trukket 257 kroner fra mitt kort) og du får jo TF2, Portal og HL2: Episode Two, som i hvertfall er verdt 257 kroner.

EDIT: Noen som vet når man kan betateste Team Fortress 2? Jeg forhåndsbestillte halvveis pga. det (jeg skulle ha The Orange Box uansett, men siden man får sjansen tilå betateste, så bare kjøpte jeg det nå)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Man kan laste ned det meste av filene (preloading) noen dager før, og noen dller eller .exe filen på dagen, og kan derfor spille med en gang det kommer ut uten å vente på download.

EDIT: Leif sa han kunne hjelpe med dette innlegget, det var ikke så smart.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Om man kjøper detta over nett nå, kommer det til å bli tusenvis av mennesker som skal laste detta ned samtidlig på lanseringsdatoen, eller laster man det ned med en gang man kjøper det men får ikke spilt før 9?

9496969[/snapback]

Man får ikke laste ned nå i hvertfall, men jeg er sikker på at vi kan laste ned sånn ca. 7 dager før orginal release date, så vi kan spille det med en gang på release date, men siden det er så lenge til, så er det ikke åpnet enda.

Uansett, jeg tror alle må laste betaen av Team Fortress Classic samtidig.

EDIT:

Man kan laste ned det meste av filene (preloading) nå, og noen dller eller .exe filen på dagen, og kan derfor spille med en gang det kommer ut uten å vente på download.

9497254[/snapback]

Man kan ikke preload HL2 Episode 2, Portal eller Team Fortress 2 enda, men det kommer nok :)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...