-JoNNeMaNN- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er på jakt etter en mediaspiller som har en like god bibliotekløsning som Windows Media Player. Den må ha støtte for RSS-strømmer (audio) også ønskelig om den også har støtte for RSS-strømmer (video). Den må være gratis og ha et noe fint grensesnitt (ja, jeg bryr meg om sånt). Den bør også takle de aller fleste formater. Spilleren skal brukes til filmtitting og musikkavspilling. Og skal brukes i Windows. Jeg er ikke interessert i BSPlayer, iTunes, MediaMonkey. Håper noen har noe på lager... Lenke til kommentar
-JoNNeMaNN- Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg liker jetaudio, men du må legge inn dvd-codec hvis du skal se dvd med den. http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har du prøvd Winamp? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har lett så lenge etter en tilfredstillende mediaspiller. Har prøvd alle jeg har kommet over (mange!), men ble ikke fornøyd med noen. Enten mangler de noe, er grusomt stygge, er for buggy eller har andre feil. Men jetaudio så lovende ut, laster ned! Lenke til kommentar
-JoNNeMaNN- Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Skal ta en titt på JetAudio. Jeg er ikke interessert i WinAmp. Jeg lastet det faktisk ned på nytt i dag, etter over to ord siden sist, i håp om noen forbedringer. Det var det faktisk, men det tilfredstiller fortsatt ikke. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Skal ta en titt på JetAudio. Jeg er ikke interessert i WinAmp. Jeg lastet det faktisk ned på nytt i dag, etter over to ord siden sist, i håp om noen forbedringer. Det var det faktisk, men det tilfredstiller fortsatt ikke. 9490140[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå