Hayer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Finnes det noe type "mini" vinkel sliper for små jobber som må være NØYAKTIGE? Andre alternativ? Alle ting som kan bestilles eller kjøpes i tr.heim(dette er et +) linkes her please : ) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dremel eller dremeletterligninger. Obs bygg har Kellen minifres som ligner fæslig på Dremel med omtrent samme funksjonene. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Så de kan brukes til f.eks å kjøre bort små ting(som kanter,etc), lage 80x80mm sirkler og andre slike operasjoner? edit: har du det siste herman hedning btw? Endret 11. september 2007 av Hayer Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja den kan brukes til det og ja jeg har det siste Herman Hedning. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hvor fikk du kjøpt det? :O Var utsolgt hos meg :S Edit: Noen linker til dremler du kan anbefale? Endret 11. september 2007 av Hayer Lenke til kommentar
space17 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvis du skal bruke Dremelen/e.l. til å lage hull til vifter o.l. i PC-kabinett finnes det bedre verktøy. En helt vanlig stikksag med metallblad er f.eks. mye bedre egnet. Dremmelen er dårlig til å lage buede kutt. space Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis du skal bruke Dremelen/e.l. til å lage hull til vifter o.l. i PC-kabinett finnes det bedre verktøy. En helt vanlig stikksag med metallblad er f.eks. mye bedre egnet. Dremmelen er dårlig til å lage buede kutt. space 9476392[/snapback] Enig. Jeg kjøpte en stikksak på clasohlson til 200-300 spenn eller noe. Funker greit, den Kapper kabinett, kretskort og juletrær! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg kjøper HH på Rema i elgsetergata eller Bunnpris i romolslia. Det hender desværre oftere og oftere at butikkene får inn HH mange dager etter utgivelsesdatoen så jeg vurderer å abonnere etterhvert. Når det kommer til verktøyet jeg anbefalte så er det en Kellen Multisliper som de selger på Obs bygg både på Tiller og Lade. BTW. ligg unna Kellen stikksaga, den begynner å rape på drivverket etter kort tid. Biltema sin stikksag fikk derimot god karakter i en forbrukertest tidligere i høst. Endret 12. september 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ok, takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå