Primator Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er ikke spesielt god med alt dette,så kan noen svare meg på hvordan jeg får tråløst nettverk? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Kjøp en trådløs router og et trådløst nettverkskort om din pc ikke har dette. Går ut i fra at du snakker om en pc som skal på internett...? Er det flere maskiner må du selvfølgelig ha trådløst nettverks kort i alle om de skal være trådløse Endret 11. september 2007 av Tropetor Lenke til kommentar
Primator Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Kjøp en trådløs router og et trådløst nettverkskort om din pc ikke har dette. Går ut i fra at du snakker om en pc som skal på internett...? Er det flere maskiner må du selvfølgelig ha trådløst nettverks kort i alle om de skal være trådløse 9475569[/snapback] PC-en har tråløst nettverkskort inni PC-en,bruker tråløst nettverk på skolen,så da trenger jeg bare router da ^^ Noen tips om en bra router? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 D-link DIR-655. Finner den i de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Ja ok,takker ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Blant annet på forsidene til komplett.no Denne følger med en grei pakke med utstyr som jeg antar holder lenge og vel for deg Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå