Romis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) I det siste har jeg fått utrolig vondt i knærna, når jeg står vanlig opp eller bruker beina på fysisk bevegelse, så får jeg utrolig vondt i beina. Jeg sitter HELE dagen forran pc'en så det måtte jo komme. Jeg er 13 år gutt i 8 klasse, er det normal å få vondt i beina da? Eller er det kun fordi jeg sitter mye forran skjermen? Det er vondt å bevege meg Redigert Jeg så akkurat at det var en annen post med AKKURAT samme problem som meg. Sorry at jeg ikke sjekka, skulle gjort det før jeg postet Endret 11. september 2007 av Romis Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 synes det burde vere lov å ha fleire like sånne poster da. dette er jo ditt problem trossalt ikkje den hinn postens trådstarter's. trur vondt i knærene kan vere arvelig og, kan dette stemme? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kan det være Slatters ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå