Gå til innhold

Bytte n95 i en se p1 dumt eller lurt?

P0nduz

Anbefalte innlegg

hei

Som topic sier lurer jeg på om det er lurt eller dumt og bytte ut min n95 med en p1i.

er så lei av slarken i slideren og at gps og menyer er trege er også lei av dårlig batteritid...

er alt dette bedre på p1i eller blir det også en dårlig telefon??

takker for svar

mvh

Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg har hatt P1 i en måndte nå og byggekvaliteten kan ikke sammenlignes med n95. P1 er kompakt, og det oser kvalitet av den. Det som jeg er litt forundret over er hvor lite toutch-skjermen tåler før det blir riper. Skjermen er veldig utsatt på denne telefonen da den er stor og er derfor lett å skrape bort i. Jeg har selv gått over til Nokia e90. Forelsket meg helt i tastaturet og bred og god skjerm.

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har hatt P1 i en måndte nå og byggekvaliteten kan ikke sammenlignes med n95. P1 er kompakt, og det oser kvalitet av den. Det som jeg er litt forundret over er hvor lite toutch-skjermen tåler før det blir riper. Skjermen er veldig utsatt på denne telefonen da den er stor og er derfor lett å skrape bort i. Jeg har selv gått over til Nokia e90. Forelsket meg helt i tastaturet og bred og god skjerm.

9477379[/snapback]

Man får beskyttelse til TS, og det anbefales også, ellers blir levetiden begrenset, disse fåes kjøpt bl.a på Ebay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...