P0nduz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hei Som topic sier lurer jeg på om det er lurt eller dumt og bytte ut min n95 med en p1i. er så lei av slarken i slideren og at gps og menyer er trege er også lei av dårlig batteritid... er alt dette bedre på p1i eller blir det også en dårlig telefon?? takker for svar mvh Christer Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Anbefaler deg å lese tester av P1 og se om den er noe for deg. Når det gjelder byggekvalitet på P1, er den upåklagelig. -snubbel Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 er så lei av slarken i slideren og at gps og menyer er trege er også lei av dårlig batteritid... De problemene er det ihvertfall ikke på p1 men jeg vil anbefalle å bruke tomtom istedenfor wayfinder, den medfølgende gps mottakeren kan du bruke da. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 okay takker for svar. da blir det en p1 så fort jeg får solgt min n95. bruker ikke gps'en i det hele tatt og tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå heller. Lenke til kommentar
DArntsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, Jeg har hatt P1 i en måndte nå og byggekvaliteten kan ikke sammenlignes med n95. P1 er kompakt, og det oser kvalitet av den. Det som jeg er litt forundret over er hvor lite toutch-skjermen tåler før det blir riper. Skjermen er veldig utsatt på denne telefonen da den er stor og er derfor lett å skrape bort i. Jeg har selv gått over til Nokia e90. Forelsket meg helt i tastaturet og bred og god skjerm. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, Jeg har hatt P1 i en måndte nå og byggekvaliteten kan ikke sammenlignes med n95. P1 er kompakt, og det oser kvalitet av den. Det som jeg er litt forundret over er hvor lite toutch-skjermen tåler før det blir riper. Skjermen er veldig utsatt på denne telefonen da den er stor og er derfor lett å skrape bort i. Jeg har selv gått over til Nokia e90. Forelsket meg helt i tastaturet og bred og god skjerm. 9477379[/snapback] Man får beskyttelse til TS, og det anbefales også, ellers blir levetiden begrenset, disse fåes kjøpt bl.a på Ebay. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg bruker den "skinn"-mappen som fulgte med telefonen, beskytter skjermen veldig bra. -snubbel Lenke til kommentar
olerev Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ville personeli anbefale P1i i forhold til en n95! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå