Gå til innhold

Minnebrikke til min SE W810i?

figure_02

Anbefalte innlegg

Jeg tror hvertfall det er det den heter, den svarte som alle hadde for en liten stund sia. Tenkte jeg skulle investere i en ny minnebrikke, den jeg har nå, SanDisk Memory Stick Pro Duo er altfor liten, bare 512 mb. Jeg har en svær musikksamling, så hvor stor lagringskapasitet kan man få (som passer til min tlf selvsagt)?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror hvertfall det er det den heter, den svarte som alle hadde for en liten stund sia. Tenkte jeg skulle investere i en ny minnebrikke, den jeg har nå, SanDisk Memory Stick Pro Duo er altfor liten, bare 512 mb. Jeg har en svær musikksamling, så hvor stor lagringskapasitet kan man få (som passer til min tlf selvsagt)?

9475307[/snapback]

Du kan kjøpe opp til 2GB Minnekort til en SE W810i :yes:

Lenke til kommentar

du kan få memory stick pro duo opptil 8gb, men det er ikke anbefalt med tanke på mobilens "kjapphet". jeg har et 2gb kort i min W810i og merker forskjell fra 512mb som fulgte med når jeg slår på telefonen. ellers er telefonen rask og fin. har lest og hørt om folk med både 4 og 8gb kort i sine W810i, men jeg vil tro at 8gb vil bli veldig tregt i forhold til det du er vant til. 4gb vil nok også bli en del treigere, men jeg vil tro at det fortsatt funker greit, uten at jeg kan garantere det pga. null erfaring med det.

noe høyere enn 4gb er nok ikke å anbefale, så hvis du haar en stor musikksamling er det nok best å kjøpe en mp3-spilller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...