markusa Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei.. Jeg har en Sony ericsson w810i som jeg kjøpte fra nettbutikken til netcom for 12 måneder siden. Har hatt young talk i 12 måneder nå og har bytta til One call. Når jeg setter inn one call simkortet kommer det opp:Sett in riktig simkort. Veit at det skal gå an å skrive in IMEI kode(på https://netcom.no/kundeservice/koder.html) men når jeg skriver den inn:står bare at de ikke gjennkjenner denne IMEI koden... Har telefontype Sony ericsson w810i. Hva skal jeg gjøre? Takker for svar<3 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 du ringer Deltaservice på tlf 982 22 090. det måtte jeg gjøre et par ganger, hadde samme problem, bare med en annet type telefon.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei.. Jeg har en Sony ericsson w810i som jeg kjøpte fra nettbutikken til netcom for 12 måneder siden. Har hatt young talk i 12 måneder nå og har bytta til One call. Når jeg setter inn one call simkortet kommer det opp:Sett in riktig simkort. Veit at det skal gå an å skrive in IMEI kode(på https://netcom.no/kundeservice/koder.html) men når jeg skriver den inn:står bare at de ikke gjennkjenner denne IMEI koden... Har telefontype Sony ericsson w810i. Hva skal jeg gjøre? Takker for svar<3 9474932[/snapback] Hadde en liknende opplevelse for en stund siden da jeg skulle låse opp min K750. Jeg tastet *#06# for å få opp IMEI-nummeret, og atset det inn på den sida du nevner. Og jeg fikk feilmelding. Problemet, viste det seg, var at telefonen viste flere enn 15 siffer. Prøv å taste inn bare de 15 første sifrene... Tom Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei.. Jeg har en Sony ericsson w810i som jeg kjøpte fra nettbutikken til netcom for 12 måneder siden. Har hatt young talk i 12 måneder nå og har bytta til One call. Når jeg setter inn one call simkortet kommer det opp:Sett in riktig simkort. Veit at det skal gå an å skrive in IMEI kode(på https://netcom.no/kundeservice/koder.html) men når jeg skriver den inn:står bare at de ikke gjennkjenner denne IMEI koden... Har telefontype Sony ericsson w810i. Hva skal jeg gjøre? Takker for svar<3 9474932[/snapback] Vel, da har ikke Netcom lagt ut din kode for å låse opp telefonen din. Ring de og be om å få koden. Ikke alle IMEI som ligger der slik at du kan få den koden som låser opp din telefon. Pleier ikke være noe problem å få koden direkte fra Netcom. Jeg fikk min en gang i tiden. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 OKay takk for svar.. Har nå ringt deltaservice netcom å de skal gi meg koden imora... Visste seg at de hadde satt en ekstra kode elelr no på den så holdt ikke bare med IMEI nummer.. Men tror det ordner seg ettersom jeg får koden imora:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå