Fruktkake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Er det noen som vet om en norsk bildehost der man betaler for plass, som for eksempel Photobucket bare at serverne er i Norge? Tidligere hadde jeg bildene på webhotellet. Men to ganger har skriptene fått serveren til å krasje, og webhoten likte ikke det siden dette er en 99.999% host hvor det er mange butikker som har kontoen sin der. Nå fikk jeg streng advarsel om at hvis det skjer igjen blir jeg stengt ute. Endret 11. september 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 høres for meg ut som om du har noe utrolig dårlig kode... Kanskje veien å gå er å forbedre disse? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hmm nei det var Gallery2 det var snakk om. Hadde hotlinket godt over 100 bilder i Snowdogs, og lenken inneholdt en php spørring. Siden det nesten hele tiden var omlag 10 som var i tråden tok det ganske mange resurser. Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan jo prøve å bruke ZenPhoto. Det er en litt lettere programvare samt at du kan lenke direkte til selve bildet istedet for til ei phpfil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå