foenix Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg ønsker å koble mitt digitale kamera direkte til en stor skjerm for å se motivet med en gang uten å laste det inn gjennom photoshop. Finnes det noen overgangs-løsning for å koble kompositt kabelen til vga. dvi-d el rgb? Jeg har også en skjerm med bnc ingang denne har r.g.b-bøssinger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kompositt er veldig forskjellig fra RGB, overgang er ikke mulig. Du trenger en skjerm med kompositt inngang. F.eks Dell har flere. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har sett noen som har gjort et forsøk på å lage en VGA -> scart kabel, men tviler på at det fungerer veldig bra. Om det gjør det så har du jo løsningen din der Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Da er det snakk om RGB. Kameraet har ikke RGB, det har kompositt. Dessten er det svært få skjermer som takler slike RGB signaler, 15 kHz interlaced. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå