Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru, kondomstørrelse; litt større / mindre?

Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hva dette med kondomstørrelser. Er jomfru, har fint lite erfaring med kondomer. Mener jeg har fått med meg at det finnes flere forskjellige størrelser, men aner ikke hva som passer meg. Hvordan kan man finne ut det, og hvordan "bestiller" man slike på bensinstasjonen? Værste jeg kan tenke meg er å spørre om "Eh, uh, du, altså, skulle hatt noen kondomer av noe slag" og få spørsmål om størrelse og diverse jeg ikke kan svare på. =/ Ser heller ikke for meg at jeg ber om en av hvert slag for å se hva som passer... Vil ha en liten aning av hva jeg bør gå for.

F.eks. "52mm +- 2mm", hva er det en betegnelse på? Diameter? Bør kondomen være akkurat stor nok, litt større eller litt mindre enn kompisen mellom beina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.kondomeriet.no

Her kan du bestille og sikkert lese litt om det, når du bestiller vil det komme i en grå pakke så folk ikke ser hva det er.

Men dette kan da være litt vrient hvis du bor hjemme hos foreldrene dine og det er de som henter posten osv, er ikke sikker på om det står kondomeriet

på hentelappen.

Lenke til kommentar

eller http://6toyz.no/

De garanterer blant annet diskresjon

Diskresjon v/forsendelse.

6toyz.no benytter helt anonyme esker og bokser til foresendelse. De utsendelsene som krever polstrede konvolutter godkjent av posten, sendes selvfølgelig i det.

Forpakningen har ingen merker eller kjennetegn som røper hva den kan inneholde, og heller ikke noe sex relatert avsender. Alt som kommer frem av avsender er:

DALEN GRUPPEN AS

Likollen 2d

1481 Hagan

*Alle bestillinger pakkes fra oss på en slik måte at det er umulig å gjette seg til hva pakken inneholder. 6toyz.no prioterer kundens diskresjon

Lenke til kommentar
eller http://6toyz.no/

De garanterer blant annet diskresjon

Diskresjon v/forsendelse.

6toyz.no benytter helt anonyme esker og bokser til foresendelse. De utsendelsene som krever polstrede konvolutter godkjent av posten, sendes selvfølgelig i det.

Forpakningen har ingen merker eller kjennetegn som røper hva den kan inneholde, og heller ikke noe sex relatert avsender. Alt som kommer frem av avsender er:

DALEN GRUPPEN AS

Likollen 2d

1481 Hagan

*Alle bestillinger pakkes fra oss på en slik måte at det er umulig å gjette seg til hva pakken inneholder. 6toyz.no prioterer kundens diskresjon

9475870[/snapback]

Tipper det ikke er et postbud i Norge som ikke vet hva Dalen-gruppen er.

Lenke til kommentar

Str ja..

Det kommer helt ann på hva din str er da.

Men Easy burde ikke brukes om den er stor, da er det ugunstig.

For som du hører så heter det "Easy", den sprekker lett og har ganske dårlig passform.

Suki Suki, er et veldig tynt kondom.

Det passer de fleste, og det anbefale om du vil gi dama de total nytelse. For da er det den som anbefales, den er tynn og smidig.

OKEIDO

Den er også ganske grei, har okei passform.

Men den er ikke så lett å tre på rett vei, selv om det kan virke som det er rett vei.

Så kan det alikevell være mulighet for at den er feil vei.

NAM NAM

Den er über bra da, har både smak og er ganske tynn.

Den er også ganske smidig, men den har det negative at den kan sprekke lett.

Men ellers ett flott kondom.

Nökken og Profil

De er STANDARD, nökken er ganske god, sånn nytelse, men den kan være for liten (alt etter str) samme gjelder profil.

Men ellers om folk har sagt, så har de godt utvalg på www.kondomeriet.no

Ellers, anbefaler jeg en MixPack på Rimi/Rema osv, koster rundt 70/80 kr, det negative er da at der er det tre Easy kondomer. Ellers er det OKEIDO, Suki Suki og Nam Nam.

Og den har også med en liten handy boks der du kan legge kondomene, utå den står det:

"Yes it matter's, choose one that fit's ! "

LYKKE TIL. (:

Lenke til kommentar

Altså,

man har en størrelse for lengde, en for omkrets, og en for tykkelse på kondomet.

Jo tynnere kondomet er, jo mer føler du, og jo fortere kommer du.

Jo tykkere kondomet er, jo mindre føler du, og jo senere kommer du.

Lengdene og omkrets er ofte standar. Alt fra 17 cm til 20 cm i lengde. Omkrets er ikke så vanlig siden dette er gummi og kan strekkes litt, så det er veldig fleksibelt.

Men selv om kondomet er 18 cm langt og du har en penis på 15 cm betyr det ikke at du ikke kan bruke det. Kondomet rulles ned på penis og tilpasser seg fint etter din størrelse. Er kondomet for kort gjør det heller ikke noe. Kondomet trenger ikke gå helt inn.

På bensinstasjoner og kiosker har de som regel 1-3 forskjellige typer. De mest vanlige er Profil, Easyac, Nokken. Lurer du på mer angående kondomer kan du lese om dem i nettbutikken til feks Kondomeriet.no eller erotikknett.no.

Kondom selges også på butikk ved kassen da du selv kan nappe de til deg og legge dem på rullebåndet.

Men om du skal spørre etter kondom i kiosk eller lignende så spør du enkelt og greit bare etter "Profil kondomer" eller hvilket merke du måtte ønske. Synes du det er flaut å bare kjøpe kondomer kan du jo kjøpe et blad i tillegg eller noe.

Uten om dette så er jo kondomeriet sine butikker veldig enkle. Du finner kondomet som du vil ha og går og betaler for det. Du kan jo også bestille over nettbutikk.

Lenke til kommentar
Tipper det ikke er et postbud i Norge som ikke vet hva Dalen-gruppen er.

Det stemmer sikkert :p, men nå tviler jeg på om postbud har en liste over alle som mottar pakker fra Dalen-gruppen. Men om det er postmannen eller mannen/damen i kassa på Esso som vet hva du kjøper er vel egentlig likeverdig, utvalget er bare normalt sett mye bedre på nettbutikker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...